lengter73 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Er 13 +5 i dag og var på ultralyd for å sjekke at alt sto bra til. Vi fikk se to aktive jenter som sparket med føttene og veivet med armene. For en herlig opplevelse. Jeg er av dem som er litt bekymret for at alt skal gå bra så dette var en perfekt bekreftelse for meg, nå kan jeg slappe av og nyte graviditeten litt mere :-) Ønsker dere alle en like flott opplevelse :-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ååå, gratulerer så mye! Godt å få bekreftet at alt er bra! Da er det bare å nyte resten av tiden. Så moro med to små! Og som fikk se kjønnet så tidlig! Lykke til videre!
lengter73 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Takk for det..Det var helt topp! Trodde ikke de kunne se kjønnet så tidlig, men jeg tok heldigvis feil :-)
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Så da er det håp for meg på torsdag da jo :-D. Trodde egentlig ikke det gikk jeg, er 13+4 da :-). Håpe håpe, er så nysgjerrig :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå