Gå til innhold

Hei alle sammen :-) Etter 2 år med strev, sorg og stress har jeg endelig kommet meg så langt som dette, roper høyt HURRA for meg selv, dette betyr mer enn jeg kan beskrive!!! :-)

Anbefalte innlegg

Og jeg har fått bekreftet i både uke 9 og 11 at det ligger en sprellende lite mirakel der inne med bankende hjerte, så nå skal jeg prøve å slappe av, og i dag skal jeg kjøpe meg en colaboks å feire med!!! :-)

Har som sagt strevd og slitt med å få et til, i 2 lange år, og med 3 SA i uke 6-7, så jeg hadde nesten gitt opp at dette noengang skulle gå bra.

Er SÅ glad for å kunne si hei til dere her på 2. trimester!!! JIPPI!!!

Fortsetter under...

STORT TILLYKKE

har selv vært der og slitt med habituell abort,sitter i 3 trimester gravid med nr 3.

Aldri gi op.

kos deg og nyd det du har fortjent dette ;.)

sender masse lykønskninger og gledestøv videre til deg

Gjest Prinsesse x 2

Unner deg virkelig dette! Kan ikke tenke meg hvordan det er å måtte streve så lenge. Endelig skulle det gå denne gangen! Hurra!

Vi prøvde et halvt år før det gikk. Og det synes jeg var lenge nok.

Her gikk det ikke med en gang fordi jeg ammet enda.

Håper du har hatt en topp dag. :)

Tusen takk begge to :-) Ja, det begynte å gå på helsen løs her, husker også da jeg synes et halvt år var mer enn nok... Men nå er jeg endelig her :-) Koste meg med en heeerlig colaboks, og har fått sortert litt klær, så nå er det bare klær som er plass til litt mage i her :-)

Håper dere også har hatt en kjempefin dag :-)

Annonse

Gratulerer så masse!

Vondt å gå på "vent" i lang tid... Men nå er du i mål!

Og jeg er faktisk i mål (nesten da hvertfall!) med nr 3 :-)

Eg vil gjerne vere med å gratulere deg!:) Det er tungt å vente, enten ein har abortar eller ikkje, men vil tru det er ekstra kjekt å kome til 2.trimester om ein har hatt problem med å halde på spirane. Skjønnar godt at det kan vere vanskeleg å senke skuldrane skikkeleg, men håpar du klarar det lika vel:)

Så lykke, lykke til vidare!:D Gled deg og nyt tida framover!!:D

Tusen takk, ekstra koselig med så fine gratulasjoner :-) Nå har jeg bestemt meg for å senke skuldrene, den siste uken har det kommer en skikkelig kul på magen også, så nå skal jeg nyte resten av tiden og bare tenke positivt :-) Masse lykke til tilbake! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...