Gå til innhold

Hvor mye er dere gått opp i vekt til nå, og hvilken uke er dere i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15+1 jeg og :-) 1,5 kg så langt... jeg la på meg 30 kg sist, så har panikk for det samme. Må jobbe veldig med meg selv for å se at vektnåla går oppover.. ikke moro, selv om jeg jo vet at det må til!

Jøss så flink du har vært LilleTroll:-)

Selv gikk jeg opp 35 sist og er også bekymret for vekten... Har heldigvis kvittet meg med forrige graviditets kg'er da, pluss litt til, men er fortsatt desverre overvektig..

Mitt første mål nå er å holde meg under utgangspunktet for forrige graviditet så lenge som mulig nå, så setter jeg meg små mål hele veien, og så skal jeg virkelig prøve å unngå den enorme vektoppgangen denne gangen.

Foreløpig er jeg 2.7kg mindre enn da jeg ble gravid sist, og det er ihvertfall en positiv ting:)

Annonse

Jeg er 16+1. Ifølge vekten på legekontoret har jeg ikke gått opp. Men jeg ser helt klart at jeg har lagt på meg. Treningsmengen er betydelig redusert, og jeg tipper at rundt 3 kg muskler har gått bort og blitt erstattet med fett.

Jeg er også overvektig (BMI 27,9)

Er 26 uker og +4 kg.

Hadde håpet jeg skulle klare å holde litt mer igjen, men de siste ukene har det blitt litt for mye brus, og det vises fort på vekta...

Jeg er 15+3 og er gått opp ca 15 kg :- / Skjønner ikke så mye av det, grunnet jeg spiser det samme som før, har alltid hatt ett sunt kosthold. Men pga tidlig bekkenløsning så får jeg ikke trent på samme måten som før heller. Men hadde noen kilo ekstra før jeg ble gravid også da:)

Jeg er 20+3 og har gått opp 9 kg. første svangerskap la jeg på meg 18 kg. Gikk ned 13 kg igjen rett etter fødsel. De 5 ekstra kg jeg ikke gikk ned ville jeg ha.

Blir spennende og se hvor mye jeg legger på meg når jeg er fødeklar igjen.. Og alle kg skal ned igjen når jeg er feridg med og gå gravid. :)

jeg er 23 uker og har lagt på meg 1 kg til nå ! La på meg 30 forrige svangerskap. spiser normalt, å kan til tider være veldig usunn... men kun gått opp 1 kg ... :)

Annonse

18+6.

Har ikke gått opp noe,noe som jeg i grunnen er veldig fornøyd med da jeg er overvektig fortsatt. Fikk ikke gått ned alt fra forrige svangerskap før jeg ble gravid igjen..!:/

Mage har jeg derimot fått:)

Bilde på sida mi <3

er 25+4 og har gått opp ca. 1 kg. Er veldig glad for det da jeg er litt overvektig fra før av og har alltid lagt på meg bare jeg ser på en sjokolade. Hadde trodd jeg skulle ha lagt på meg mye mer, men.... det er lenge igjen enda:(

Er 22+4 nå, og har vel lagt på meg 7 kg tror jeg..

Var ønskelig da jeg var undervektig da jeg ble gravid, og måtte endre kostholdet mitt da jeg måtte opp noen kg. Har ikke noen problem med å gå ned i vekt, så er ikke så nøye om jeg går opp noen kg egentlig :)

Er 22+3 og er gått opp ca 6 kg. La på meg 14 kg totalt sist gang. Ser ut til at jeg følger samme vektkurve denne gang :) Alt var borte like etter fødselen, så klager ikke :) Men ser for meg at det blir vanskeligere nå med nr. 2...

22+1 i dag, og har gått opp 7 kg. Gikk opp 5kg før 1. trimester var over, spiste for å holde kvalmen på avstand ;) Sist gikk jeg opp 18kg, og de forsvant etter noen måneder, så jeg stresser ikke med vekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...