Kosemosepose Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Og hva kan man se? Gleder meg så UTROLIG mye til UL neste uke, er da 10+5 :-D
mimmitiltre Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 vil tro det blir innvendig, men kan jo hende det blir utvendig? jeg var vel 11 uker med nr 2 da vi dro på tidlig ul og var innvendig..skal dra neste uke, er da i uke 13, regner med det blir utvendig, men vi får se;)
mamma til s@lma Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Man kan ta det innvendig, men det føles trangt og litt ekstra ubehagelig. Hadde min siste innvendig ul da jeg var 11+4, og kjente at det var på tide å flytte ut men man kan se ganske mye, i uke 11 ser du jo at det er et mini mennesket der inne litt mer vanskelig å måle nøye når de tar det unnvendig så sent, men går an der også . Du kommer til å like det du ser
Linerlen og pipipen Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg var inne til UL 10+4. Da begynte hun med innvendig for da så hun hjertet best, også tok hun utvendig etterpå for å måle str på gutten. Det var fantastisk hvor mye detaljer vi fikk se, spesielt på den innvendige. Var mye bedre detaljer, så hvis du vil se mye burde de ta innvendig også! Det var litt rart når hun vred rundt på den der inne, men absolutt ikke vondt. Vi så hjertet, hvordan det pumpet ut blod og hvordan det var delt inn i kamre, så de også forskjellige innvollene i magen. Så ryggraden som en perlesnor. Så tilogmed litt profil på ansiktet. Så faktisk like mye detaljer på hjertet og slikt, som vi så på den ordinære UL'en i uke 19 Lykke til!
Kosemosepose Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Ååååh, gleeeeder meg enda mer nå! :-D :-D Takk for svar!
Fjelljenten Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Tok utvendig da jeg var 11+0 og så alt veldig godt. Kos deg på UL :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå