blåmeis:) Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Testen ble endelig positiv!! Etter fire år med prøving og på det siste "offentlige" forsøket. Jeg har jo sett at mange har testa positivt her i det siste, og vært glad for at så mange har fått ei så god førjulsgave. Men at jeg skulle bli en av de har jeg nesten ikke klart å se for meg! Så nå er det bare å håpe og be om at alt skal gå bra. Føler jo det har vært en del av dere her inne som det ikke har gått bra med i det siste, til tross for positiv test, men jeg har bestemt meg for å prøve å bare nyte at jeg faktisk er GRAVID! Og ta ting som de kommer.. Man kan ikke ta alle sorger på forskudd. Håper mange kommer etter med positive tester! Ikke gi opp i allefall :-)
snuppo Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Hurra, Gratulerer så masse, når satte du inn egg?? jeg har også testa positivt.
blåmeis:) Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Takk :-) Har akkurat gratulert deg i tråden du starta ;-) Det er rett og slett vanskelig å slutte å smile (men hvorfor skal vi det?;-) Jeg satte inn egg 1/12, du da?
Solformørkelse Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Graulerer. Kjekt at det er så mange positive tester. Jeg og har endelig fått positiv test og blodprøve:)
snuppo Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 ja, grattulert deg på tråden dig også. jikk litt i surr her....lov det når man er på tjukka. jeg satte inn den 2,12. men hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er påvei og termin?? dette har jeg ingen peiling på
*papilla* Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer så mye med den fantastiske nyheten og velkommen i augustklubben!! ) Verdens beste følelse, blir vanskelig å holde det hemmelig over jula!!
Gjest usababy Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer! Så herlig julegave :-)
blåmeis:) Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer til dere også, papilla og solformørkelse! Desember er jammen en bra måned! Jeg har ikke fått bekrefta med blodprøve enda, men streken var såpass sterk at jeg kan ikke skjønne at resultatet skal bli noe annerledes i morgen :-) Jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å holde det hemmelig i jula, og usikker på om jeg i det hele tatt kommer til å prøve ;-) At jeg sier nei takk til rakfisk har jo skjedd før også, men nei takk til kaffe?!? De kommer til å skjønne det, og da kommer jeg til å sprekke opp i et eneste stort smil, og da er det gjort ;-) He he, snuppo, ikke rart om det går litt i surr for oss i dag! Jeg har ikke fått tenkt på termin enda, men ifølge papilla blir det i august, og det kan jo stemme bra med 9mnd ;-) Begynner nok å leite etter terminkalkulator eller noe sånt nå, tenker jeg.
blåmeis:) Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2011 Takk usababy! Kunne ikke fått noen bedre gave :-) Håper du kommer etter om ei uke!
Solformørkelse Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Jeg fikk et brev fra klinikken om at jeg har termin 16 august. Egguttak 22 nov og innsett 24 nov. Aner ikke hva de regner ut i fra.
Gjest usababy Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Det håper jeg også! Teller ned dag for dag til jeg kan teste...håper håper!
blåmeis:) Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2011 Når jeg tenker meg om lurer jeg på om jeg har hørt at termin blir etter ca 9mnd minus ei uke fra innsett, eller uttak kanskje? Det stemmer jo ganske bra med det du sier, solformørkelse. Litt tidlig å spørre om kanskje, men er det sånn at man selv må søke om fødeplass? Når gjøres det? (her går det fort i svingene! Skulle egentlig ikke ha testa før i morgen, og har allerede begynt å tenke på fødsel, he he, håper vi kommer så langt alle sammen!)
*papilla* Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde uttak 25 nov og innsett 28 nov. Testet positivt fredag(9) og lørdag(10) denne helgen!! Jeg har i følge Hausken hvor jeg får behandling termin 22. august! )
skautrollet m/surprise Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer alle sammen! Terminen blir 40 uker og 2 dager (normal svangerskapslengde) minus 14 dager (egentlig 1.dag i siste mens men her blir det jo feil å regne sånn) etter uttak. Eller enklere: 38 uker etter innsett... Dette er hvis det er 2 dager mellom uttak og innsett da. Jeg har termin 7. august og hadde innsett 15.november.
Silja81 Skrevet 13. desember 2011 #15 Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer! Liker innstillingen din. NYT graviditeten, ikke noe poeng å grue seg for hva som kan skje. Ønsker deg lykke til og håper på å komme etter i januar
*Smiley* Skrevet 13. desember 2011 #16 Skrevet 13. desember 2011 Heisann! Deg har jeg kikket etter mange ganger.!!!!! Så utrolig hyggelig nyhet:)Gratulerer så utrolig mye blåmeis.Flotte nyheter på en regntung Tirsdag. Masse lykke til og kos dere:):)
blåmeis:) Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #17 Skrevet 13. desember 2011 Smiley! Så hyggelig at du har kikket etter meg :-) Takk for gratulasjon! Jeg har vært litt til og fra her, så har vel ikke sett deg siden du blei gravid omtrent.. Hvor lenge siden er det..?!? Hvordan går det? Takk Skautrollet og Silja :-) Da ligger jeg et par uker etter deg, Skautrollet, etter den utregninga har jeg termin 23.august. Utrolig å tenke på! Ja gjett om jeg skal nyte det, Silja, håper virkelig du kommer etter i januar! Har du vært igjennom forsøk før?
*Smiley* Skrevet 13. desember 2011 #18 Skrevet 13. desember 2011 Er innom her og titter i ny og ne.Men skriver ikke så mye.Her er vesla 1 år i Januar så det har gått kjempefort!! Graviditeten gikk fint og fødselen var rask og vond.Unnagjort på 2 timer.. Hadde litt kolikk i begynnelsen , men det er glemt nå Koos deg med graviditeten.Det er en spesiell tid :)Håper du oppdaterer litt i ny og ne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå