Gå til innhold

13 fullgåtte uker idag og jeg nyter(!) en kopp kaffe :)

Anbefalte innlegg

Endelig er formen bedre! Kaffe og kaffelukt har bydd meg skikkelig imot disse mnd., men nå er det jo godt igjen! Men lurer på om det er noe der i magen nå! Kjenner ikke noe til det og synes ikke jeg kjenner livmora over skambenet enda. Men magen er stor på kveldene....Bare oppblåst.... Tenkte jeg kom til å slappe av når 12 uker var passert, men ser ikke sånn ut nei...

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg sååå igjen! Jeg er endelig i fin form igjen etter noen heller begredelige uker... men nå er jeg jo småredd fordi jeg ikke kjenner noenting! Var på ultralyd i uke 9, og da var alt bra.

Vi får nok bare roe oss ned - alt er nok som det skal!

Ha en fin dag!

Det er vel veldig typisk oss kommende mødre å bekymre oss ;) Det er jo jobben vår! Her har det meste av symptomer også gitt seg. Bortsett fra ulvehungeren, litt trøtthet og at mye mat byr meg imot. Er 15+2 idag. Synes det er SÅ lenge siden vi så den lille (12+4). Dette er nok fordi jeg ikke kjenner så mye til graviditeten lenger. Så nå telles det ned til ordinær UL.

Gratulerer med å ha kommet over de magiske 12, alt står helt sikkert bra til :) Og kos deg med bedre form!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...