Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har tre barn fra før og kan ikke huske at jeg noen gang fikk tidelige symptomer på graviditet. Vi ønsker en til og lurer på om jeg er gravid nå.

Veldig merkelig. Dagen etter EL ble jeg skikkelig kvalm, en kvalme jeg kjente igjen. Etter det har jeg hatt mye murringer, følelse av utvidelse og press nedentil. De siste dagene nå kvalme bølger tidlig på dagen. Og veldig trøtt og sur! Synes det er så tidlig å få symptomer. Er det mulig???

Jeg hadde EL 2 des. Forventer mens 16-17 des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne varm i kroppen og mye do besøk.

Skrevet

jadda, ta en test du:-)

symptomene jeg hadde var murringer/press nedentil, stikkinger i puppene og kvalm om kveldene

Skrevet

tja, er 4 dager til.

men om den blir negativ tenger det ikke bety at du ikke er gravid.

men om du klarer å holde deg er d jo d beste,

jeg hadde ikm den 16, fikk positiv idag på digital

Skrevet

Gratulrerer!!!

Å ja er litt skummelt, får ta en test i morgen. Får du fortere resultat med digitalt en de billigtestene?

Skrevet

vet ikke,men jeg fikk svake streker på billigtestene, så kjøpte en digital slik at jeg ble sikker

Skrevet

Dersom du vet du hadde el den dagen du sier, er det for tidlig å kjenne kvalme som følge av graviditet dagen etter eggløsningen:) Egget bruker noen dager på selve celledelingen (ca. en uke), og å feste seg, for så å produsere hCG hormonet, som gir ulike graviditetstegn.

Håper det klaffet:)

Skrevet

Ser på nettet at det er mulig å bli kvalm ved befruktning. Ja ja gjenstår å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...