Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg e jammen meg GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIID <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE SUPPO :-)

Skrevet

Tusen takk, tårene triller av glede her nå

Skrevet

GRATULERER!!!!!! Herregud, nå ble jeg glad! Og vet du hva? Jeg har også testet positivt igjen :-))) Svakt enda, men sterkere i dag enn i går! Blir nesten flaut å ringe St. Olavs IGJEN og avbestille ivf... Hehe. Men tørr ikke slippe løs jubelen helt enda, er fremdeles et par dager til ikm. Blir suuuperspennende å følges videre nå, vi er vel praktisk talt helt likt i løypa?

Skrevet

Hurra for deg og:-)

ta en digital test, mine tester va svaker, så jeg gadd ikke tyde streker.

kan vvel ikke ringe st.olavs jeg før fredag regner jeg med,

jaaa, nå kan vi gå tjukk ilag. hurraaaa

Skrevet

Gratulerer begge to! Fantastisk! :-) Testet positivt jeg også, får lyst til å springe rundt i nabolaget og juble! He he ;-)

Skrevet

takk, gratulerer så masse til deg og. her har tårene trillet mye idag,

Skrevet

Gratulerer du også blåmeis! For en gledens dag!!! :-D

Snuppo, streken er sterk nok til å være positiv, men har hatt 3 kjemiske tidligere i år. Men da var det kun en dag med utslag, så var det borte, nå var streken sterkere på testdag 2. Blir uansett spennende å teste igjen i morgen! Skal ta en digital med ukeindikator neste uke om testene fremdeles er positive. (les: til helga... Klarer aldri i verden å vente lenger, hehe).

Skrevet

He he, ikke lett å vente, Tigerlise. Denne gangen blir det stor mage på deg! :-)

Skrevet

Gratulerer så innderlig mye Snuppo, for en fantastisk måned dette har vært så langt her inne:)) Verdens beste julegave!!

Skrevet

det blir spennende tingerlise&Anton. men en strek er jo en strek,

Skrevet

åååååå!! :) SÅ GLAD på dine vegne!! :D wiiii!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...