andreita med 2 prinsesser Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Tolmodigheten er tynnslitt, prinsessen lurer meg hver kveld med kraftigerer kynnere enn vanlig, og jeg tenker, na begynner det, men nar jeg gar i sengen gir det seg, slik har det vert i 6 dager na Hvordan er det med dere da jenter??
to jenter og ett gull i magen Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 15 dager igjen så ufattelig lei. ingen tegn til at noe skal skje. tror jeg har fått urinveisinfeksjon. skal sjekke hos legen etterpå. i går kveld når jeg la meg var det såååå vondt, press hele tida, kom noen dråper og litt svie.
mangolin™ღ♂ Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 4 dager til menstermin og 8 til ul termin. Jeg hadde en ok natt både igår og idag så jeg er ikke så ødelagt i kroppen nå som jeg har vært så foreløpig går det greit. Jeg er mest stressa for å få han i armene før julaften!! Jeg har masse kynnere, men de er ikke vonde, det skal de jo heller ikke være. Hadde innmari vondt i magen heromdagen, men det var nok bare luft. Gleder meg sååå til å ikke være gravid mer, få tilbake kroppen min!!! Trille turer og kose med sønnen min <3
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Misunner derre som har noen dager igjen. Jeg har 29 dager igjen og dritttttttt lei.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Hele 15 dager igjen nå, spørs om jeg rekker alt jeg skal rekke=P
Hedda2011 Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 13 Dager igjen, og utslitt. I går fikk gubben gjennomgå, helt uten grunn. Fikk da beskjed om å gå å legge meg. Våkna opp til strøkent hus og medfølgende dårlig samvittighet... Hadde voldsomme kynnere hele dagen i går (etter sex på morgenen), men bare falsk alarm. Mye nedpress og stikking i skjeden. Gleder meg sånn! Har så lyst å sove helt til det skjer, men sliter med ryggen i senga... Heia oss! Godt å syte litt til hverandre, ikke sant?? :-)
Love88 Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 6 dager igjen, men håper det skjer noe i dag... Begynte kl 3 i natt med rier... Er inne på www.rieteller.no og får opp ca 7 minutter mellom hver ri, og de varer rundt 45 sekunder... lurer på om jeg skal ringe inn til sykehuset snart:)
Mamma til 3 <3 Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 29 dager igjen her og møkka lei. Vondt overalt og kynnere konstant, Godt det snart er jul så man får litt annet å fokusere på=)
Mamma til prins 2012 Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 20 dager igjen her. Nærmer seg jo for hver dag, men det føles allikevel ut som en evighet. Er møkk lei og har masse vonde kynnere og en rygg som verker konstant. Æsj altså... =)
2 solskinnsbarn :) Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har 50 dager igjen.... Det er LENGE det.... Misunner dere som har så kort tid igjen
Ezmeralda Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har 51 dager igjen. Får ikke kommet igeng med babyforberedelser før på nyåret, så det passer meg utmerket hvis han ikke kommer før. :-) Men gleder meg veldig, da! :-)
Lalina Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 29 dager her å....hadde det ikke vært for at jeg hadde tenkt å knipe igjen til over nyttår så hadde det vært godt å bli ferdig snart. Er litt lei og formen er litt så som så i dag. Svett, vondt i hodet, småkvalm og kjempetrøtt. Bare 2.5 arbeidsdag igjen til permisjon....er så klar for å slappe av hjemme og sove så mye jeg kan.
ahelene Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 20 dager igjen, og formen er bra (kun litt halsbrann). Min første dag i permisjon og veldig rart å ikke skulle på jobb i dag. Vet ikke helt hva jeg skal finne på de neste ukene (babytøy og alt utstyr er på plass, bagen er pakket, julegaver er kjøpt inn) Men babyen vil jeg ikke ha før i Januar så her blir det ikke forsøkt med et eneste kjerringråd eller andre triks, hehe.
mangolin™ღ♂ Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 4 dager til menstermin og 8 dager til ul termin. Jeg er så klar for å bli ferdig!!! Hater å ikke vite når han kommer!!!
mangolin™ღ♂ Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 Hadde svart her jeg - der ser du - helt tullerusk!!
mangolin™ღ♂ Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 Oi så lurt, rieteller.no!! Visste ikke at det fantes, men den er nå lagt klar her hjemme også ) Lykke til
Isabelita<3 Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 10 dager igjen og har sååå lyst at hun skal komme før jul..men fortsatt ingen tegn på det :/
Venter jente nr 2 <3 Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 7 dager igjen her til planlagt keisersnitt! : ) Jeg må innrømme at den siste tiden har gått unna ganske greit, og regner egentlig med at denne siste uka også skal gå fint. Litt uvirkelig at det bare er en uke igjen - er slett ikke sikker på om det faktisk har gått helt opp for meg.. 0 energi, men det meste er heldigvis klart. : ) Tenkte å pynte til jul og re opp vugga i helga - hvis jeg klarer å vente så lenge..
Mammatil3? Skrevet 12. desember 2011 #19 Skrevet 12. desember 2011 4 dager på overtid,og kjenner ingenting som tilsier at det er fødsel på gang! ÆÆÆÆsj ja ja
eplejente Skrevet 12. desember 2011 #20 Skrevet 12. desember 2011 2 dager overtid. Ikke noe tegn på fødsel her heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå