ninairen Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 mi jente på 3mnd sover kjempegodt om natta, har aldri vert noe problem. men om dagen sover ho også mye.. er kanskje våken 1-1 1/2 time så blir ho trøtt og vil sove. er litt bekymra for at hun sover for mye? men kan vel hende det er sånn som oss voksne, noen trenger mer søvn enn andre.. hvor mye sover din baby rundt 3 mnd? hun sover
Knotten & lille persille Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Min sover også utrolig mye. 16-17 timer i døgnet når jeg legger timene sammen. 7-8 timer sammenhengende på natt etterfulgt av 3-4 timer og 3-4 timer sammenhengende på dagtid. Dupper mye av utenom også. Snakket med hs om det siden ingen av de andre barna mine har sovet spesielt mye, hun sa at det var helt normalt i den alderen så da slår jeg meg til ro med det:)
beccis'en Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Jentene mine på 3 mnd sover veldig varierende. Ofte sover de en del på formiddagen, og er våken på ettermiddagen(med noen dupper innimellom). Men har problemer med nattesøvnen. De vil gjerne ikke sove når vi prøver å legge de. Så de sover ikke før mellom 01-02. Da våkner de for mat igjen ca 04, og må da vugge de i søvn igjen, og da sover de til 06-08. Kan være veldig slitsomt til tider. Når de da våkner på morgenen er de kanskje våken 1-2 timer før de sover i kanskje 2timer. På kvelden blir de ofte overtrøtte, men har prøvd å legge de tidligere, men får de ikke til å finne søvnen. Noen som har noen tips? Når legger deres babyer på 3 mnd seg?
Knotten & lille persille Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Ingen tips her for vi sliter med akkurat det samme......"godt" å se at det er flere enn min lille som er natterangler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå