Love88 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Hadde meg en shoppingtur i går på senteret, og merket med en gang da jeg kom hjem litt småsmerter i ryggen/magen... Begynte i 20-tiden, og merket det godt før jeg gikk og la meg kl 23:00 også... Så "føler" egentlig jeg har snudd og vridd meg fra da til nå når jeg stod opp kl 04:30... Har sikkert vært oppe 5 ganger på toalettet, og den siste timen har det vært perioder med 8-9 min. mellomrom med vondt i korsryggen... Føles nesten som menssmerter, men bare at magen er hard, og at smertene er i korsryggen... De varer ca 20-30 sekunder... Jeg har ikke merket noe slikt ellers i svangerskapet... Hvordan føles egentlig "kynnere" og "rier"? Har termnin 18 desember....
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Oioi, så spennende!! Krysser fingrene for at der er noe på gang! Jeg kan dessverre ikke svare deg på hvordan kynnere og rier kjennes ut siden jeg er førstegangs selv, men hvis smertene blir sterkere og kommer med kortere mellomrom så hadde jeg ringt føden bare for å være sikker Lykke til! Gi oss oppdatering på hvordan det går da! )
Love88 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Ja, håper det skjer noe:) Fant ut at det var liten vits å ligge å vri seg i sengen, så stod like godt opp... Kom ikke på at det er andre "natt"mennesker oppe nå Siden jeg ikke har hatt noen smerter tidligere i svangerskapet, så håper jeg dette betyr at det skjer noe snart:)
januar2012+spiremai2013 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Er spent på å høre om det er noe på gang her:) Er selv førstegang så vet heller ikke om det er rier eller ikke. Men det hørres jo ikke ut som vanlige kynnere heller. På fødselsforberedende kurs sa jordmor at man ofte ville merke at man måtte mye mer på toalettet en vanlig når noe var på gang - da babyen begynte å komme i posisjon til å komme ut og i denne forbindelse trykket ekstra godt på urinblæra. Så kanskje;) Har nå 41 dager igjen - gud kor jeg gleder meg:)
Love88 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Ja, går enda mer på do, visste ikke at det var mulig... hehe... Har nå vært nokså regelmessig med 7 min. mellomrom og varer ca 45 sek... begynner å bli mer smertefulle og:P Denne fungerer veldig bra: www.rieteller.no
januar2012+spiremai2013 Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Spennendes:) kjenner jeg er en smule misunnelig her jeg sitter å leser til eksamen...hehe! Du får ha lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå