Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over to år som prøver og med en MA for 1 !/2 år siden fikk jeg endelig en strek på graviditetstest. Billigstrimmel, men den er svak, men veldig tydelig, tok de to første i går og to i dag, og alle hadde strek. Har ikm på onsdag eller torsdag, så håper spiren sitter. Er utrolig nervøs siden det tok hele 1 1/2 år på å bli gravid igjen etter ma'en vi hadde juni i fjor. Har heller ikke klart å tro på at jeg er gravid, så det er ikke noen glede her ennå, bare venting, litt kjipt det, men jeg tør ikke la glede eller forhåpningene stige, for jeg har blitt skuffet så alt for mange ganger!!

Alle sa vi sikkert kom til å bli gravide no, siden vi har time på sjukhuset i januar, hehe, kanskje vi slippe den nå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker inn en forsiktig gratulasjon :-) Har fulgt deg litt her inne, og dette er så fortjent! Testet selv svakt positivt i går og i dag, ikm på onsdag tror jeg. Hadde sa 20. oktober, og skulle egentlig inn til ivf over jul, men ser ut som jeg slipper det... :) Skal vi juble litt sammen? Tørr ikke slippe meg heelt løs enda, men håpet stiger jo.

Skrevet

Gratulerer så masse begge to :)

Ser ut til at det blir sliternes jul dette her :)

Vært der selv, og fikk prinsessa mi i april. Håper jeg slipper å vente så lenge på nr 2.

Kos dere så masse med svangerskapet og en voksende mage :)

Skrevet

Tigerlise&Anton, så utrolig artig at du også sitter med en positiv test, Jeg kjenner igjen nicket ditt også!! :) Hehe, så vi venter ikm samme dag, jeg klarer ikke juble ennå, men det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk sikkert er gravid. For en hærlig jul dette blir da!!!! :))) <3

Carina81, Takk for det, og ja, det ser faktisk ut som det blir sliternes jul i år, har lagt merke til det jeg også!! Håper du slipper å vente for lenge denne gangen! :)

God jul!! <3

Skrevet

gratulerer såå mye ;):) :)

Skrevet

Gratulerer masse!

Deler dine bekymringer;Jeg har også nettopp fått to positive tester på billigstrimler, svake men tydelige med farge! ikm onsdag eller torsdag her også... hr prøvd halvannet år og en sa, så skjønner godt at du er nervøs nå!tør nesten ikke tro det er sant,prøver å ikke bli for oppgira men det er vanskelig:)krysser alle fingre for at det går bra! ventingen er uutholdelig!!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg tok en clear blue i kveld, og der vistes et klart blått kryss, så no turte vi slippe jubelen løs!! Der er ikke tvil, jeg er gravid!!!! :)))) Og er overlykkelig!

Du er det sikkert du også Mammadino; Gratulere!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...