Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Som overskriften sier, er gravid (førstegangs) i min uke 33, og samboer tok litt på puppene mine og så begynte de å væske. Prøvde å klemmelitt forsiktig og det kom ut noen dråper med klar væske (ikke gul/hvit - melk..). Er det normalt? Og kan det komme når som helst under en graviditet eller begynner jeg å nærme meg moden allerede (tydeligvis forhåpningsfull her ) ? Tusen takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Det er helt normalt! Jeg måtte sove med ammeinnlegg MANGE uker før barnet kom....Og nei, hun kom ikke noe tidligere av den grunn;)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Åh, søren au.. Trodde jeg skulle være litt "heldig". Jaja da får jeg bare ut og kjøpe amme-innlegg i tilfelle (har 2 par liggende i tilfelle.. Takk for svar =) HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Det er råmelka, og den kommer gradvis ila svangerskapet. Det er den "viktigste" melken babyen din får.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Tenkte meg det var noe sånn, så da får man bare la være å "klasse på" puppene fra nå av takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Man er da virkelig ikke heldig om man får baby i uke 33? Huff for en tankegang. Vær glad om du kommer deg over til uke 38, så kan du begynne å håpe på fødsel. Råmelka er den første melka, noen opplever at den kommer allerede etter noen få uker, spesielt hos flergangsfødende hvor brystvevet allerede "vet" hva som er i emming. Ikke forsøk å melke det ut, det provoserer bare mer produksjon.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Slapp av! Jeg skrev "heldig", det var ment som en spøk. Kanskje jeg bare sliter litt med plagene jeg har hatt gjennom graviditeten! Det var det eneste jeg mente i det jeg skrev. Jeg har flere venninner som har fått tidlig og jeg vet om komplikasjonene. Jeg mente altså ikke at jeg VILLE ha en baby akkurat nå heller.. Litt vett har jeg. Og som sagt skal jeg holde meg unna puppene fra nå av. Bare visste ikke den kunne komme så tidlig.. Har gått på bondeskole og der fikk ikke dyrene melk/råmelka før rett før de skulle føde, så derfor jeg bare fikk litt halvveis panikk.. takk for svar dog du kunne roet det ned et lite hakk.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå