Busy_bee Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Jeg lånte en. Den funket greit en liten stund, men du må ikke gå fra minien i den. Min lille tippet utav når han strakk seg bakover. Så den ble ikke så veldig mye brukt egentlig. Endte med at han brukte den til å skyve foran seg når han gikk heller. :-) Hadde mer bruk for vippestol enn bumbo. Den har han enda ikke kommet seg utav selv, så den har vært bedre til vårt bruk ihvertfall. :-)
A_K Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Enig med busy_bee, syntes ikke den var helt trygg. Grei å ha hvis man følger med og må gjøre noe i fem min, men jenta mi har aldri likt noe særlig å sitte i den. Bortkastet kjøp:)
Hera_75 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Helt motsatt erfaring fra de som svarer over. Har vært kjempefornøyd med vår bumbo. Begynte å bruke den fra ca 3-4 mnd, og bruker den fortsatt, nå er vår snart 1 år. Går selvsagt aldri fra ham i den, men har den på kjøkkenbenken ved siden av meg når jeg lager mat, vasker opp, rydder og fikser på kjøkkenet. Har også brukt den mye til mating, særlig da han var så liten at han ikke satt i høystol. Setter ham ved siden av krukken med kjøkkenredskaper, da sitter han og drar ut ting etter ting, og så får han smake på grønnsaker og slikt etterhvert som jeg lager mat. Helt super! Kjedelig for de små å alltid måtte sitte på gulvet i vippestol.. dessuten varer bumbo mye lengre enn vippestol hvis babyen ikke er veldig stor, da.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Takk for svar! Greit å høre andres erfaringer, både positive og negative.. Vurderer en slik til min lille, syns det er vanslig å gi han mat i vippestolen da jeg føler han sitter så dårlig. Han prøver iherdlig å sette seg opp og da blir det mye vingling som fører til ekstra mye grising under matingen, men siden han ikke er mer en snart 4,5mnd er det jo altfor tidlig å sette han i høystol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå