Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk positiv test etter første IVF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spent, så spent.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid på første ferskforsøk. (men mistet i 5.mnd pga en infeksjon) Ble også gravid på første frysforsøk. Har ei tulle på 8 mnd her nå. :)

masse lykke til. :)

Skrevet

Ble gravid på første forsøk. Fødte for 10 dager siden. Jo, så det går fint an å ha flaks!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid på første IVF forsøk, men akkurat som deg fikk jeg en infeksjon og den infeksjonen førte til at fostervannet gikk etter 19 fullgåtte uker, deretter slo hjertet hennes i 6 dager. Så etter 5 fullgåtte måneder døde hun desverre :-(

Nå har jeg nylig tatt andre IVF forsøk og har nettopp testet positivt. Men jeg har 6 insemineringer og ble gravid på 3 av den med alle endte i SA før uke 12.

Så jeg er nøktern og venter med å tro for masse intill jeg har vært på UL den 30 desember for å sjekke om det er hjertelyd eller ikke.

Skrevet

Jeg var til forsamtale 1. november og er nå 4 uker på vei etter første forsøk! :))

Krysser fingrer og tær for at det holder hele veien!! <3

Skrevet

Heia.

Ble gravid på første icsi forsøk, så hjerte slå i uke 7+4 men det døde i magen 8+6.

Ble også gravid på begge fryseforsøk men mistet i uke 5 og 6.

Er nå igjen gravid på andre icsi forsøk, er i uke 9+3, har sett hjerte slå å skal på ny ul på tirsdagen :) Har allerede fått bul på magen (over livmoren), er kjempe dårlig og spiser kosntant nesten! :)

Lykke til :)

Skrevet

Stå på jenter...! Dere er sterke, mange av dere <3

Skrevet

Første gangen måtte det en del forsøk til, men på søskenforsøk lyktes vi på første IVF.

Kjenner flere som trengte kun det ene forsøket for å komme helt i mål :)

Skrevet

Vi hadde 1 neg AIH men så klaffet det på 1. IVF.

Med nr 2 hadde vi 6 egg på frys som det ikke ble noe av, men så klaffet det på 1. IVF igjen:-)

Så vi har god erfaring med IVF.

Lykke til!!

Skrevet

Fikk en sønn med vårt første IVF førsøk; ) Hadde prøvd i 2 år selv pluss 3 inseminasjoner. For meg var det IVF som skulle til. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...