Gå til innhold

Kjære jentene her inne!! *ser igjen**

Anbefalte innlegg

Jeg har desverre fått påvist grove celleforandringer og skal inn for å ta biopsi i morgen... Er naturligvis veldig engstelig, men håper og tror at dette skal gå bra. Er ufattelig glad for at intuisjonen min sa at jeg skulle ta ny celleprøve 1 år og 3 mnd før jeg egentlig skulle i følge vanlig prosedyre. Magefølelsen sier at dette går fint, men lurer litt på hav dere fine jentene får inn???? Er rolig samtidig som jeg er veldig engstelig... kommer og går..

Ser dere flere barn, elelr stopper vi her som følge av dette.

født: 24.01.85

Tusen takk og jeg ser igjen. :)

Fortsetter under...

hei du! Get var trist å høre. Men jeg tror det kommer til å gå bra, og at du får et barn til i 2013. At du blir gravid på våren/sommeren. Mai mnd kanskje? Hva har jeg sagt før? Kan du huske det?

Vil du se på meg? Akkurat hatt el, så nå blir et spennende! Ikm på julaften;) Hva tror du? 291266

Tusen takk for svar magica.. Det setter jeg pris på. :) Tror du har sett vår/sommer 2012 før. :) Jeg gruer meg veldig for prøveresultatene, men jeg føler alt blir bra til slutt og at dette er en læresituasjon for meg. :) Har vært en tøff uke, men jeg har fått snakke med gynekolog 3 ganger og føler meg godt ivaretatt. :) Ser du om det svangerskapet går bra??

Jeg tror kanskje den sitter denne gangen! Føler mye positivitet og glede rundt deg i julen ihvertfall. :)

klem

Ja, svangerskapet går bra. Du føder i 2013. Jeg føler også dette som skjer er en læreprosess, det handler om deg, og om ting i livet som skal opp til ny vurdering...

Flere har spådd meg gravid i desember:):) Spennende!! Når kan jeg evt teste positivt tror du?

Får opp at det går bra og ser ikke noe i veien for at du kan få barn senere heller :);:)

Håper det ordner seg :)

Ser du om det tar lang tid før vi finner ut hvorfor jeg ikke er i form?

Og hvordan det går på eksamen på tirsdag?

F. 14.08.88

Klem :)

Annonse

Magica: Føler du tester pos rundt den 23 des. Får inn ei jente. Men jeg må nevne at jeg er veldig dårlig på datoer. Jeg også føler dette handler om en læringssituasjon for meg. Noe jeg skal bli mer bevisst på og ting jeg skal sette mere pris på.

Mummimamma <3 : Føler du er mye bedre innen en 3-4 mnd tid. Føler du er konstant sliten og tappet for energi! Dette blir bedre. Føler det går bra på eksamen. :)

heisann Bellasnella =) Jeg har desverre ikke de evnene ang å "se" elelr spå, men kan si at jeg ble påvist celleforandringer for noen år tilbake.. da ble det tatt slik biopsi får å sjekke tilstanden osv... jeg måtte fjerne en trekant på livmortappen min.. så det gikk ganske så bra ;) det blir gjort i lokal bedøvelse der nede og er gjort ganske så fort.. men håper at du slipper det da ;) men er visst ganske vanligt å ha celleforandringer osv.. jeg fikk det i forbindelse med min første graviditet da jeg fikk kjønnsvorter...

har du lyst å se på meg?

Jeg lurer på om jeg har funnet mitt livs kjærlighet og om vi kommer til å få noen unger sammen? =)

Jeg er født 29.08.84

Han er født: 02.12.85

Mvh Lene

Da har jeg vært inne til sjekk. Hun kunne se noen små celleforandringer med kolposkopien og tok mange vevsprøver for å være helt sikker. Hun var ganske sikker på at jeg kom til å måtte få gjort en konisering over nyttår. Men hun trodde ikke det var snakk om kreft i mitt tilfelle! Skulle få svar på prøvene i slutten av uka. Gruer meg litt til det, men skal bli godt å få det unnagjort. :) Selve prøven gikk helt fint. Ikke værre enn en vanlig celleprøve. Er mye roligere etter å få gjort dette. :)

Lene 24: Jeg blir veldig positiv når jeg ser på dere to sammen ja. Får inn at dere får barn sammen ja. :) Men ikke før om ca 2-3 år. :)

Annonse

sist spådom var at jeg skulle få ett nytt barn i 2012 å som sagt stoppet på p-piller nå for en stund siden merker sterk eggløsninger. Er jeg gravid nå da? når kan jeg vente barnet å hva blir det?

min er 02.09.88

han er 27.10.82

første barn 24.03.09

når blir neste? og hva blir det?

God jul

Bellasnella! Jeg har hatt celleforandringer (20 år siden) og har fått to barn etter det. Ikke no' problem! Og den gangen fikk jeg/man frysebehandling, men tror metoden de bruker nå er skånsommere. Lykke til:)

Hvis du har overskudd må du gjerne se på meg:)

Du har tidligere sett at jeg får et barn til før nov 2012. Ser du noe mer nøyaktig nå? Har litt håp for denne pp'en som begynner nå!:)

f.dato: 10.04.72

Cayenne72: Takk for gode ord. Det er ventingen som er det verste med å gå slik. Så lenge det ikke er kreft så er jeg overlykkelig. Og legen trodde det var lite sannsynlig så jeg krysser fingrene og håper på det beste. :)

Jeg litt lyst til å si april nå altså... men jeg føler også at dere får noe hjelp den mnd spiren sitter. Har du vært til utredning??

Får inn ei jente nærmere våren ihvertfall. :)

2010 baby: Litt usikker når det kommer til deg. Får definitivt inn barn på deg. Føler 3 barn på deg totalt. Men usikker på om du i det hele tatt prøver å bli gravid nå?? Blei veldig usikker her... Når det gjelder utdannelse får jeg inn det, men ikke før om noen år. Har du noen fag du må ta opp eller lignende før du kan søke høyre utdannelse??

Bellasnella: Går til akupunktur nå for å dytte litt i riktig retning - kan det være dette du ser, eller må jeg til legen? (Håper ikke det...)

Har ellers vært hos en flink gynekolog, som mener alt er bra...

Og håper du mener graviditet i april og ikke fødsel april 2013..:)

Tusen takk for at du så!

Skjønner at du blir usikker, vi prøver ikke nå :) men alltid litt spennende å høre når dere ser neste mann kommer. Jeg er snart ferdig med mammaperm, og skal fortsette utdannelsen min (er lærling) Klarer du å se hvordan det førte halvåret vil bli?

dette gaar bra skal du se snuppa :)

faar fortsatt ikke noen vanskelige følelser paa dette for deg, og jeg staar ogsaa paa det jeg sa om det du skulle laere av dette... det skjer for en grunn, for at du skal bli lykkeligere i livet ditt...

naa har jeg hatt 1 uke med nydelig tur til syden ;) skikkelig deilig :) og satser paa at mirakelet ble laget naa ;)

Hei kan noe se fremtiden?

Jeg er gravid med mitt andre barn, fødte ei jente i 2009 blei satt igang 13 dager over termin å det hele endte i en voldsom blødning og utskrapning. Jeg sleit med å komme meg ovapå lenge, fikk ikke opp jernlagrene mine. Dette står som ett mareritt for meg!

Jeg lurer altså på, vil jeg sett igang fødselen av meg selv denne gangen?

Å evt når kommer det til å skje, over termin eller?

Å vil denne fødselen også ende som sist?

Siste spm:) kan du se hvilket kjønn som komme denne gangen?

Har termin foreløpig 3.juni 2012 å er selv født 071186

Håper på svar, da dette gnager meg daglig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...