Gå til innhold

Devold ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette til barnet?Er det varmt og godt?

Synes de var veeldi små i str..har en 2 åring jeg vurderte å kjøpe i str 6 år genser:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt små i størrelsen ja. Vi synes de har den beste ulla, her går det i Devold til liten og stor.

Skrevet

okei, da skal jeg gå till innkjøp av det:)Har for der meste hatt Janus til henne, men må jo prøve noe nytt:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Små i str. Jeg kjøpte str 6 år i både genser og longs til min 3-åring. Passer greit,men vel lang i armene. Bretter opp og har de et par sesonger til!

Skrevet

Vi bruker også en del devold ull og er veldig fornøyd, str. er nok litt små ja, min toåring bruker str. 4 år og det er akkuratt passe. Vil helt klart anbefale den ulla :)

Skrevet

Små i størrelsen? Det synes ikke jeg.

Jeg er superkresen på ull og bruker bare Devold, det eneste på hele markedet som ikke klør. Synes ikke de har det lekreste designet da, men det er underordnet.

Har litt Kari Traa men klør dessverre av det, men til folk som ikke klør så fælt tror jeg det er bra.

Men Devold er fantastisk, bortsett fra at det er dyrt.

Skrevet

okei små str altså:)skal se imorgen hva jeg finner:) tror jeg satser på en str større enn vanlig da ja:)

Skrevet

De er fryktelig små ja. Jeg kjøpte nylig masse klær til guttungen på outleten i Ålesund. Alt var for smått. Selv de i størrelse 86, og han bruker 80 til vanlig. Jævlig irriterende for får jo ikke byttet det på andre butikker...

Skrevet

Her er vi også ekstremt godt fornøyd med Devold. Har masse. Og ja, ganske smått i størrelsen. Har jente på 6 år, bruker minst 8 års størrelse. Har også kjøpt noe i strl 10 år, og det er litt langt, men funker.

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at de er små i størrelsen. Har en på 4år som fikk str2år det året han var 2 og det brukte han i fjor da han var 3år også. Det begynte å bli litt knapt mot slutten av sesongen, men ikke sånn at det var noe problem.

Skrevet

De har forskjellige varianter, den ene (som vi bruker pga atopisk eksem) er superundertøy inni og ull utenpå.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke de er små i str.

Har en 4-åring som bruker str 3 i longs og str 4 i trøye. Det mer enn passe til henne som bruker str 110 til vanlig

Skrevet

Jeg har kjøpt active kid til lillebror på 4 år. Han bruker str. 104-110 i andre klær og kunne her hatt str.5 (det finnes jo ikke). Dvs. 4 sitter som støpt, spes buksa er egentlig litt kort. 6 år er egentlig litt stort.

Har litt i str.4 og litt i str.6. Hadde den ene genseren i str.6 år i tørketrommelen, det hjalp litt.

Skrevet

Har masse Devold til meg selv, elsker den tynne sommerulla. Her er vi to voksne og ingen barn (enda), vasker en maskin med ull i uka om vinteren. Kanskje annenhver uke i sommerhalvåret. Det er mest Devold det går i (mye pga mer eller mindre feilfrie "feilvarer" på outleten i Langevågen. Men også fordi erfaringen vår er at Devold er best..

Kommer nok til å kjøpe til babyen også, hvis hun ikke viser seg å være atopiker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...