nurkisimaven Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei! Satt i går på fest og diskuterte med nabon angående barn osv. Han sa dem hadde begynt å prøve litt i det små! Han har aldri villet hatt flere barn men har snudd retning, noe som er veldig koselig! Helt til samboern min sier, men hadde det ikke vært gøy hvis dere gikk gravide sammen??? Kanskje vi bare skal stå på vi og? Vel og merke så var han ganske så full, og har ikke nevnt det i dag:P Men, ville han sagt det da? hehehe.. Gidder ikke mase;) Han har jo sagt det!?
lille +gutt Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 For meg høres dette ut som en ice breaker. Kanskje han ønsker seg barn uten at du vet det siden dere ikke har snakket om dette? Ta det opp med han i kveld. Jo fortere jo bedre vist du skal bruke det han sa i går som åpning Lykke til
Lillababy Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Hei hei Englefjes: Eg syns du skal spøøra han og, som det blir sagt her- no ahr du ein opning. til det du skreiv "vil ha spire" så skjeønner eg kva du meiner, for eg og tenker umiddelbart litt slik av innslag " i denne gata". Men eg trur det er viktig at me tar med oss, at sjølv om me sjølv er i et forhold (og englefjes, eg tar høgde for at eg ikkej anar noko om forholdet ditt og at det gjerne er fantastisk) kor det er stor takhøgde og lett for oss både å snakka og også bli hørt, så kan det vera annleis for andre. Med den mannen eg har no så seier eg kva det skal vera, er ingen grenser rett og slett og det er deilig. Med han eg var ilag emd før gjorde eg absolutt ikkje det. Det vil ikkje sei at eg var svak eller kua elelr noko slikt. Berre at forholdet ikkje gav rom for det, elelr at slik kommunikasjon ikkje funka med han. Måtte tenka litt strategi om vanskelige tema rett og slett. Det gjorde meg foøvrig veldig sliten, og eg har det mykje betre enn eg har det slik. Det vil imidlertid ikkje sei at dei menna som er vansekelg å kommunisera med ikkje er verd å samla på, elskbare, trygge og gode- riktige. Folk er berre forsekjllig. Viktig at englefjes får lufta tankane sine her på bim Håpar ikkje eg har tråkka nokon av deko på tærne, i sofall ber eg om unnskyldning!
snuppo Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 mase???? du må jo spørre han om han vil ha barn med deg, enkelt å greit. har dere vært sammen lenge??
nurkisimaven Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2011 Neida, jeg vet han vil ha barn med meg og vi eier hus sammen og trives godt ilag. Han har 2 barn fra før, og vi har en utfordring med hans datter som er hjerneskadet.... Derav litt årsak til at han vil avente litt. I tillegg skal vi pusse opp et hus. Har forklart han at jeg har jo pcos og vanskeligheter med å bli gravid. Så han vet det kan ta lang, lang tid. Så vi har jo uansett ikke tenkt å drøye det... Fra mitt åsted så er enkelte mennesker der at dem vil ha alt i 100% i orden før man får barn liksom:) Han er vel litt der. Bare bekymrer meg bestandig:P Kanskje jeg nøler mer enn han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå