Gå til innhold

4+2 men ukeindikatoren sa 1-2uker.. hmm??

Anbefalte innlegg

Testa svakt posetiv i går midt på dagen, tok ein ny test i dag tidligt og der kom et skikkeligt kryss:D <3

Måtte selvfølgelig kjøpe CB med ukeindikator og tok testen i fem tida i dag..

Etter mens berekninger skal eg ver ca 4+2 i dag, men ukeindikatoren viste 1-2 (altså 2-3uker..)

Andre med erfaring?

Fortsetter under...

Jeg var 4+4 da jeg tok ukeindikatoren, og da viste den 3+, noe som er 5 uker og mer. Jeg vet nøyaktig når jeg ble gravid, for har hatt sex en eneste gang i syklusen,og det var 19 nov, så min viste ivertfall feil, umulig at jeg ikke var mellom 4-5 uker, så de er ikke helt til å stole på. Stod også at hcg (eller hva det heter) kan varierer litt i løpet av dagen så kommer litt ann på når man tester.

Ikke bekymre deg for det du :)

Det kan godt vere, har ikkje testa med eggløsningstester denne mnd.. Ja, stemme d e 3-4 uker, då kan d jo ver det er ein dag å to så skille.. Men kan jo ver det har litt å sei at eg testa midt på dagen og?

Uansett suuuperglad for å få posetiv test!!:D håpe så inderlig at lillesøster eller lillebror klorer seg godt fast og vokse som hn skal!!:D

Hvor langt er du på vei?:) Kos deg i graviditeten:D

Ja, den er nok ikkje heilt 100% sahrah:) Eg fekk 3+ i forige svangerskap, og det sko nok stått 2-3 då.. Ja, eg tenkte og på d at d kan ver hcg så va litt lågt.. Men satse på spira klorer seg godt fast og vokser som den skal:DD

Kos deg i graviditeten:D

Annonse

2 prinser og et nurk på vei: Ja, eg vett den viser kor langt fosteret er på vei;)

Tuusen takk:)) Overlykkelig, og har lyst å fortelle det til alle;p Minst like stas denne gang som sist gang;) <3

Hvor langt er du på vei da?:) Kos deg med graviditeten:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...