Fiemamma Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #76 Skrevet 21. desember 2011 Herregud Dossa:( Fikk helt vondt! Tenk at det kan være så skummelt og prøve å lage det som skal være det vakreste i verden! Heldigvis har vi flinke kirurger <3 Det blir din tur snart, med svangerskap i livmor=) Jeg er i dårlig form om dagen, menssmertene henger fremdeles i, 2-3 døgn siden jeg sluttet å blø. Det kniper, svir litt, gjør vondt. Har hodepine av en annen verden og! Den gynekologtimen jeg hadde tenkt å bestille etter jul, blir så til de grader gjennomført. Jeg begynner å bli nervøs nå. Ellers har jeg kontroll på juleforberedelsene, og må nesten bare hive meg rundt nå, selvom det trykker i hodet og jeg nekter å ta ibux! May God be with me! Stor klem til dere=) Ps. Liker IKKE den nye lay-outen! Blir helt tussete i hodet av den!
Babysyk85 Skrevet 21. desember 2011 #77 Skrevet 21. desember 2011 Så rart med de smertene dine LilleFie!! Det rare er at jeg har det litt på samme måte. Ikke like ille som deg, og uten hodepine! Eggstokkene mine begynte å murre under mensen og har bare fortsatt. De pleier å begynne ca en uke før EL. Skjønner ikke noe jeg. Dette må jo være gode tegn for oss ;-) Du vet at du kan ta paracet? Med tanke på prøving og graviditet. Tror det blir bra med den nye lay-outen når vi blir vant til det. Det kjipe er at hos meg blir overskriftene helt rare!! Med masse %/ tegn..... Tror også jeg har kontroll på juleforberedelsene ;-) Tenkte å begynne med aksjer snart, hihi
Dossa :) Skrevet 21. desember 2011 #78 Skrevet 21. desember 2011 Endelig fikk jeg logget meg på bim. Det tok sin tid. Kommer til å ta litt tid før jeg venner meg til denne forandringen på bim *smiler* Sies at forandring fryder men jeg veit ikke helt jeg *gliser* Lillefie, huff det høres ut som du har det ondt. *Klemme på* Masse god bedring snuppa <3 Neste runde er vår, da er det på tide at vi i denne uka får en positiv test :-):-):-) Mannen og jeg er alene ikveld. Ungene ble henta av bror og dama og de skal sove over der til imorra. Blir spennende for det er første gangen alle 3 sover over hos dem :-) Jeg veit at det kommer til å gå så bra, de vil stooor kose seg alle sammen *smiler* Så nå er det stille i heimen, nesten litt rart *ler* Men blir godt med alene tid bare mannen og meg ;-)
Babysyk85 Skrevet 21. desember 2011 #79 Skrevet 21. desember 2011 Var det full krise da eller Dossa? ;-p Hehe, man blir jo litt avhengig ;-) Tror det blir bra dette nye forumet, når man blir vant til det. Det er veldig greit at man kan se litt mer enn det siste innlegget som er skrevet når man skal svare ;-).... slipper å tenke så mye, hehe. Går nok veldig bra med ungene hos broren! Har passa nevøene mine og da har søsteren min ringt mange ganger og lurt på om de "lever" Har alltid gått mye bedre enn hun tror ;-) Deilig med alenetid! Dere får legge julestria litt fra dere og kose dere litt! Det har dere fortjent. Bare kose dere uten aksjelegging i bakhodet ;-) Selv om det er lettere sagt enn gjort!! Er vel ikke lenge før eggløsningene våre begynner, men det er det jo ingen som skal fokusere på og tenke på, så det skal vi vel ikke snakke så mye om ;-)
Dossa :) Skrevet 21. desember 2011 #80 Skrevet 21. desember 2011 Babysyk, jaaaa det var full krise da jeg ikke fikk logga meg på bim. Sa du at man blir avhengig *gliser* Det kan jeg skrive under på *ler* Jeg har ikke sendt melding eller ringt til bror for å høre om det går bra med ungene. De stoooor koser seg det veit jeg *smiler* Er litt spent på ho minste når ho våkner på natta. Håper ho ikke skaper for mye uro *ler* Går sikkert fint. At de har 3 unger er en god trening. De prøver påsin første :-) Fint å låne bort unga, få tid alene med mannen ;-) Vi har fyrt i peisen og kosa oss *knis* Tenker ikke så mye på at EL nærmer seg men selvfølgelig så ligger det i bakhodet *ler* Ha en super fin kveld jenter :-) Hjelp meg litt.....hvordan får man til smilefjesa?
**venter** Skrevet 21. desember 2011 #81 Skrevet 21. desember 2011 Jeg tror ikke jeg skal ha eggløsning før tirsdag i neste uke, men fy flate så mye slim... Hadde egentlig passet bedre nå enn da, vi skal bo hjemme på pikerommet i jula, og el 3.juledag passer veldig dårlig;) Men, skjer det skal vi alltids får lagt aksjer der også Dere får alle sammen ha ei riktig god jul:)
Babysyk85 Skrevet 21. desember 2011 #82 Skrevet 21. desember 2011 Dossa, smilefjes får du uten bindestrek : ) **venter** hvis du har mye slim nå, så har vi vel EL nå? Eller, man har vel EL den siste dagen eller dagen etter EL-slimet... Hadde nok lagt inn noen aksjer nå for sikkerhetskyld. 3.juledag tenkte jeg, det er jo kjempelenge til, før det gikk opp for meg at det faktisk er på tirsdag allerede!! Huff, jula nærmer seg med stormskritt.... Grapefruktjuice er kjøpt inn og skal drikkes fram mot EL. Klarte ikke å la vær.
Hali Skrevet 21. desember 2011 #83 Skrevet 21. desember 2011 Hallo jenter!! Er vel på dag 12, tror jeg nå. Og da nærmer det seg EL her - 6 dager igjen men who's counting I helgen går jeg inn i min fruktbar perioden. Fy f, tiden går fort denne pp!! *liker* Imorgen er vi ute på date, jeg og mannen. Så det blir sikkert noe hankypanky Så langt har kjørt annenhverdag - og det liker jeg. Bare tanken på sex HVER dag sliter meg ut.
Babysyk85 Skrevet 21. desember 2011 #84 Skrevet 21. desember 2011 Du har stålkontroll du Hali Hehe.... Vet ikke hvilken dag jeg er på jeg.... Pleier ikke å telle før etter EL, for jeg har jo ikke stabil syklus, så det har liksom ikke så mye å si. Men er ikke så mange dagene siden tanta forsvant, og vi har ikke hatt sex siden før det. Enig i at det går fort. Håper tiden etter EL går like fort!! Annenhver dag skal jo holde det Hali, Skal ikke ha sex for ofte heller, for da blir sædvæsken "vannet" ut. Vi vil jo ha masse spermier der Så hyggelig med date! Viktig å kose seg som bare kjærester innimellom også! Dere får kose dere masse og ha det hyggelig.
Dossa :) Skrevet 22. desember 2011 #85 Skrevet 22. desember 2011 Hali, det er ikveld dere skal på den store date'n Da må dere virkelig kose dere. Hvor skulle dere spise og skulle dere på kino også? Nysgjerrig jeg.......nei da ;D Jeg er helt alene hjemme. Ungene kommer hjem att rundt fem tida tenker jeg Hadde gått såååå bra med dem alle tre i natt. De stor koser seg hos sin onkel og tante Håper det kan gjentas Alene tid med mannen er ikke å forakte ;P
Dossa :) Skrevet 22. desember 2011 #87 Skrevet 22. desember 2011 Haha......får ikke alltid til disse smilefjesa
Hali Skrevet 22. desember 2011 #88 Skrevet 22. desember 2011 Lagde ny tråd til oss som er mer gjenkjennelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå