Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke dum Hali, selv torr jeg at min EL den forigje perioden ble forsjøvet pga indre psykisk stress fordi mannen min er vekke...men jeg er ved godt mot for neste pp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok melde meg inn her:-) Mensen dukket opp litt tidligere enn beregnet!

Mandag 09.01:

-Amedillo 4.pp, 29 år

- Dossa 17pp, 36 år

Tirsdag 10.01:

- *venter* 4.pp -1sa. Ung kropp, gammel til sinds:)

Onsdag 11.01:

- LilleFie, 7pp, 27 år

Torsdag 12.01:

- Julestrømpa, 5pp, 29 år

- Hali, 4pp, 24år

- Tessy, 2pp, 23år

- Lykke73, ?pp, 38 år

Fredag 13.01:

- Cornflake, 9pp, 29 år

Lørdag 14.01:

-Babysyk, 4pp, 26år

Søndag 15.01:

-

♥Gravid♥net, så vi får se hva denne perioden bringer med seg:-)

Skrevet

Hvordan er det med der jenter?? hatt en fin helg?

Spenende denne perioden altså...er liksom nytt år og nytt håp føler jeg:) Og nå er vo jo 4stk som har IKM på torsdagen!

:)

Skrevet

Heia!

Ser her ja, listen vokser og vokser :) *liker*

Det går bra her. Jeg har hatt en fin helg. Jeg kjenner at målet denne pp er ikke å legge inn "aksjer", finne EL osv. Jeg velger ikke å fokusere så mye på det - prøver iallefall. Og så langt går det bra!

9 dager til EL, og jeg er ikke stresset en gang. Jeg vil virkelig få med meg julen uten å tenke for mye på prøvingen.

Tar det rolig denne pp, og så slår vi til neste pp med alt!! ;)

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Her i gården har det vært jobb helg, ble 1,5 time overtid i dag og bare stress på jobben. Dette er seriøst ikke min dag.. Jobber deltid på bensinstasjon, og pumpene funka ikke, gikk TOM for vanlig blyfri 95 kl 9 i dag tidlig, sure kunder, vrange kunder, flørtende 50 år gamle polakker, og vakta som kom etter meg kom forsent.. Snakk om mye dritt på en dag, æsj.. Glad denne helgen snart er over.. I kveld blir det kos på sofaen med håndballkampen. HEIA NORGE :)

Hva er deres beste tradisjon i jula? Eller bedre sagt hva liker dere best med julen,enten ting, eller noe dere gjør? :)

God kveld folkens:)

Skrevet

Hali: da tenker vi ganske så likt denne pp, jge skal heller ike fokusere noe på EL og alt det før og etter..tar ting som det komemr nå i jula og er også innstillt på bare kos og hygge:)

Studenten2010-13: Uff da..ikke gøy å ha en dårlig dag..og du, svarer deg her inen jeg på det forsinket mens greiene...sån har det vært for meg denne mnd også. Derfor jeg endte opp på denne IKM grupap og ikek uke 1, mensen kom EN UKE forsinket!:S men jeg skjønner at det har sammenheng med alt stresset jeg har hatt i det site. Men rart var det siden den alltid pleier å være så pungtlig! Men jeg visste at jeg ikek var gravid uansett da..mannen var jo ikek hjemme rundt EL tid...Heldigvis komemr han hjem til juuuuul!

Juletradisjoner hos oss er vel god mat og god drikke, pinnekjøtt!! *vann i munn* og også frokosten første juledag er spesiel for meg..det å våkne opp og ha hjemmelagede rundstykker med røykalaks på og bare kose seg, det er godstemning for meg! I år blir det vel ekstra spesielt å se lille jentungen med pakkene:D

Jeg har også hatt som tradisjon å spille i kirken, men det blir vel en stund til neste gang...gjorde ikke et i fjor heller. Hva med hos dere studenten??

:)

Skrevet

Idag har vi satt opp og pyntet juletreet sammen med lillemann. :)

Jammen fikk jeg julestemning!!!

Juletradisjoner er vel god mat og drikke hos oss òg :)

I år skal vi feire jul hos svigers - så det gleder jeg meg til :)

Da blir det ribbe (spiser vanligvis pinnekjøtt) men ribbe er også godt.

Skal virkelig kose meg!

Tessy: hvor gammel er nr 1?

Skrevet

Tessy: har hatt en helt forjævlig helg rent mentalt, men innholdet var koselig. Er så forferdelig sur at jeg er helt sjokkert over meg selv. Er vant til at den premenstruelle surheten forsvinner tvært blodet kommer, men denne mensenrunden er helt annerledes enn noen annen jeg har hatt. Jeg har hatt det jeg vil kalle minimale smerter i forhold til hva jeg er vant til (spyr og svimer i værste fall av på det værste). Så har knapt spist smertestillende. Jeg blør lite og, men jeg er gruuuuuusomt sur og irritabel.

Er sur ganger 10 denne gang, og det blir bare værre og værre! Fikk tips om magnesiumtilskudd, så tenker å prøve det hvis det ikke er til hinder for å bli gravid:) Var på førjulsmiddag i dag og der var det en nyfødt som jeg knapt orket å se på. Lurer på hvorfor jeg generelt på slite så jævlig hardt for alt hele tiden. Er skitlei og på vei ned i kjelleren, har ingen koselig sinnsstemning før jul i det heletatt..

Håper det går bra med dere andre her på tråden :)

Skrevet

Huff, Studenten og LilleFie!! Høres ikke ut som gode dager for dere!

LilleFie, denne mensen har også vært rar for meg. Pleier normalt å ha skikkelig menssmerter, (ikke like ille som dine) men må knaske smertestillende. Denne gangen har jeg nesten ikke hatt vondt. Ikke en eneste smertestillende har jeg rørt!!! Nå murrer det litt i høyre eggstokk. Ikke så det gjør vondt, bare irriterende! Det pleier ikke begynne før en uke før EL. Kanskje dette er syklusen for oss ;-) Lov å håpe!!! Hehe

Jeg har vært på venninnelunsj idag. Superkoselig!!!! Og det beste, ingen snakk om babylaging og masing. Er alltid en eller annen som spør! Puh!

Håper jula skal få oss til å tenke på noe annet en babylaging. Syns jula går så fort, så vips er vi i uke 2 og IKM! Hihi

Skrevet

Hali: Min nr 1 er akkurat blitt 1 1/2 år:) en veldig herlig alder syns jeg. Hvor gammel er din??

Å nei Lille Fie! Ikke gøy å høre at du sliter nå...men jeg skjønenr deg godt, og vi kan alle møte veggen litt til tider, det er jo i seg selv stressende det å ønske barn så my også lar det vente på seg! Hadde besøk av ei venninne på tirsdag som har en liten gutt på 2mnd, har ei annen venninne som har en på 3mnd og ei venninne som er halveis i graviditeten med andre mann som satt på første forsøk...litt frustrerende da vi snakket om å kunen gå gravide samtidig og greier...men på den andre siden så har jeg ei venninne som ringte meg på onsdag og nettopp opplevde sin 3 SA på rad(hadde beg første runde med Albyl-E uten hell)!!:(:( klarte ikke annet enn å gråte da...hun unner jeg så virkelig! Verden er rar sånn...

Vi vet liksom ikek hva som venter oss, men det er kanskje like greit!

Krysser fingrene for at de rare syklusene deres denen mnd er vidundersyklusen:) hadde jo vært knall det!

Håper humøret ditt stiger Lill FIe, jeg tenker på deg hvertfall:) Klemmer herifra!

Babysyk:så koselig med venninnelunch, det er sånne ting som får humøret opp, og atpåtill ingen baby/prøve snakk:) kjempe bra!

Skrevet

Tessy, Ja, veldig deilig uten babymas. Har noen ganger grudd meg, for å evt høre om noen er gravide, særlig hvis det har vært drikking inne i bildet, da er det jo lettere å bli avslørt. Nå grudde jeg meg ikke og alt ble bare veldig bra.

Skjønner at det er tøft med alle venninnene! Har grudd meg for å høre det selv også. Selv om man gleder seg på andres vegne, har man jo lyst at en selv også skal bli gravid! Trist å høre om hun med alle SA'ene. Utrolig leit. Ja, kanskje greit at vi ikke vet hva vi har i vente!! Håpe på det beste bare. Ei av mine venninner har pco, så hun unner jeg virkelig å bli gravid!! Da hadde jeg bare blitt kjempeglad! Tror ikke de prøver, men vet hun er bekymret for at det kanskje tar tid når de skal prøve ;-(

Håper det hjelper på humøret at det snart er jul LilleFie! Trist at det skal være sånn!

Skrevet

Tessy: Sønnen min er 3år. Herlig alder!! :) Men uansett alder er de helt fantastiske disse små ;)

Jeg tror faktisk at grunnen jeg klarer å slappe av mer og stresse mindre av prøvingen er pga juleferien - som vil si pause fra venninnene mine. For da har jeg kjent en del press og mas om babyer og graviditeter.

Som noen av dere vet ble jeg gravid 1.pp men mistet tidlig, og har to venninner som også ble gravid samtidig men det har gått helt fint med de (glad for deres vegne). Men siden jeg mistet så tror jeg folk har forventet at jeg skal gravid igjen - helst igår. Så jeg presset! Det er derfor jeg er glad for ferie fra maset!

Håper denne pp bringer gode nyheter for oss alle!!!

Skrevet

Så deilig da Hali, man trenger litt fri fra mas, kanskje det er det som skal til!?:) Jeg får heldigvis ikke mye mas blant venninner, er ikke så mange som tenker over det tror jeg...jeg har vel nevnt at vi begynner å bli klar for nr to til noen, men er egentlig bare 3 venninner som vet at vi virkelig prøver...hun ene ble jo gravid med en gang og de to andre sliter..så vi snakker jo så klart om det, men vi er jo i samme båt på forskjellige vis:) Jeg er nok aller mest stresset ovenfor meg selv, da jeg vil ha to tette...så for meg to år mellom, men nå lukter det vel mer 3 år mellom:P jaja, er jo ikke så mye det heller:):)

Jeg håper også på gode nyheter denne perioden ja, jeg har på en måte trua, men så har jeg jo lett for å gire meg litt opp da...kanskje jeg skal tone ned...:P men som sakt så blir det ikke no leting etter el og diverse nå i jula..skal bli bra å få en pause fra det!

Skrevet

Tessy, prøver på nr 2! :

Er vell sikkert sånn her også, at mensen kommer 1 uke forsinket og midt i julen, æsj for noe herk disse greiene er.. Alt for mye tanker som surrer og går.. Godt å høre mannen din kommer hjem til jul da;)

God kveld søte jenter!

Og må legge til, for en fantastisk kamp av de norske jentene i kveld. HEIA NORGE!! :)

Skrevet

Babysyk85: så rart og frustrerende at kroppen har uvante fakter! Jeg har hatt "mensen" siden onsdag ifølge smertene jeg fikk på onsdag, men blødningen startet ikke før nøyaktig ett døgn etter smertene begynte (1 døgn for sent), helt merkelig! Får håpe det er kroppen vår som forbereder seg til noe nytt, og at det er vår tur neste gang:)

Skrevet

Tessy: du er skikkelig god altså, tusen takk <3 Det hjalp veldig å gå en tur ut, og innom solariumet ("shoppet" tanner krem og solbriller der inne). Kom hjem brun (får farge med en gang), og kjæresten som jeg har skreket og kjeftet mot ville bli med meg på tur med hunden når jeg kom hjem. Så mekket han ristet brød med deilig julepålegg og kakao med krem til oss når vi kom inn igjen. Helt sykt at han holder ut med meg! Jeg er elendig sår. Håper det gir seg snart.

Håper det klaffer fort for oss alle i denne ikm uken!

Klemmer tilbake:)

Skrevet

Ny uke, og siste uken før jul <3

Jeg vet ikke om dette blir noen ny pp (nr 7) for min del. Kjæresten skal reise hjem til sin familie i julen, og vet ikke når han kommer hjem igjen. Jeg har el ca. 28.des og burde vel ha begynt aksjelegginga noen dager før det for å øke sjangsene, men da er kanskje ikke han hjemme.. Skal uansett heie på dere andre, men har inntrykk av at de fleste vil ta en slags "julepause" nå, og bare nyte mat og drikke, og se hva som skjer med både sex og aksjer:) Vi (jeg og kjæresten) har fokusert for mye på el uken og hatt for mye teknisk sex. Vi må ikke glemme lidenskapen, så her blir det lidenskap i desember, starter i dag:)

Er dere ferdige til jul? Jeg skal ha krampetrekninger med gaveshopping og innpakking de kommende dagene, samt handle inn noe mat til romjulen og vaske litt:) Jeg er ferdig med baking og det meste av vaskingen, så da er det bare å få opp julepynten og sette opp og pynte tre på torsdag:)

Sender ut en juleklem til dere =)

Skrevet

Jeg skal også ut å handle julegaver de neste dagene, fikse leiligheten sånn at vi kan dra fra den i julen, og julepynten henger ikke oppe her, tror kanskje jeg dropper det.. Ingen av oss skal være her før 3. juledag igjen og da er det jo egentlig ikke nødvendig med julepynt lenger syns jeg da.. Hehe... Er litt sær, men vil ha pynt til neste år da...

Testet i dag negativt igjen, og ingen tegn til mensen så ser mørkt ut for min del for at jeg får være med i deres IKM uke 2, syns mensen kan dukke opp nå siden jg ikke er gravid..

Skrevet

Jeg (vi) er ferdig med julegaver - ferdigpakket er de òg. Vaskingen ble jeg ferdig med forrige uke. Denne uken gjenstår det julebakingen + handle inn julemat. Vi satt opp juletreet igår + fått pyntet den :)

Får også inntrykk av at de fleste har julepause fra prøvingen. Stemmer det eller? Isåfall blir det spennende å se hvor mange som blir gravide ;)

Å, gleder meg til helgen!!! <3

Skrevet

Hali, så flink du har vært, du er jo klar for jula *smiler*

Jeg har att å pakke inn noen julegaver, pynte juletreet og vaske gulva i første etg. Ikke lenge att før det er juleferie. Bare to dager til så kan jula starte :-)

Vi har julepause. Altså ikke tatt pergo denne runden og skal heller ikke teste etter EL. Prøve å få lagt inn aksjer på CD 15-18 også får denne runden gå som den går :-)

Hadde vært gøy om spiren satt nå:-)

Har vært hos frisøren idag. Et så digg å sitte i stolen og få litt pleie *smiler* Jentene er hos nabojentene og leker så da sitter jeg og gullet og gjør lekser :-)

Ha en fin dag jenter :-)

Skrevet

Det er så deilig med jul!! Men jeg må innrømme at jeg hadde kanskje ikke klart å ha pause om det ikke hadde vært for julen - julen opptar hjernen min for tiden, på en god måte. Kjenner null stress verken på den ene og det andre.

Tenk om det hadde klaffet, selv med "pause"???

Dossa: ser på nicket ditt og jeg har alltid lurt på hva "EXU" er for noe?

Og jeg må innrømme at jeg hver gang jeg ser på nicket og det tallet, for jeg bare lyst å gi deg en stor klem - 17pp er ingen barnemat altså!! Håper julen bringer på noe godt ;)

Skrevet

Så deilig å få vært hos frisøren da Dossa:) det er luxus for meg..gjør det så alt for sjelden!

Hali: ja jula er fantastisk sånn sett, er liksom en tid for kos og omtanke og positive tanker..kanskje det er det som skal til for at gravid statistikken skyter i været..hadde jo vært stas det i allefall!:)

Skrevet

Så god og søt du er Hali *smelt*

Det varmer godt at du vil gi meg en klem. God klem var det snuppa *smiler*

EXU betyr at jeg ble gravid utenfor livmora *off*

Embroyet satte seg fast i min høyre eggleder og ga meg store smerter :(

Det hele endte med at jeg ble operert, måtte fjerne egglederen og pga av den store blødningen jeg hadde i bukhulen ble operasjonen utført som et keisersnitt og ikke noe kikkhuls operasjon.

Gjorde jo at det tok lang tid før jeg ble bra att *au*

Legen sa jeg kom tidsnok inn på operasjonsbordet, for dette kunne ha gått virkelig ille :( Det var ekkelt å høre, og i ettertid har jeg slitt litt med tenk om/hva hvis jeg ikke hadde blitt kjørt til sykehuset......uff og uff.....men nå har jeg fått lagt det bak meg og tenker fremover :)))

Det må da snart bli min tur vel *smiler*

Tessy, å gå til frisøren er så herlig. Jeg synes ikke ho jeg går til er så dyr, betaler 400 kr for vask og klipp. Det er jo en grei pris :)

Skrevet

Dossa: Dette var skummelt å lese. Huff, men samtidig triste greier altså. Tenk at kroppen vår er i stand til mye vondt...(men òg noe godt i ny og ne).

Men nå er du her, og positiv innstilt og det er en bra ting. Godt å høre at du har lagt det bak deg, og tenker fremover. Med så mye vondt du har vært gjennom har du nok brukt opp kvoten din - snart må det være din tur òg *stor klem* :)

Jeg er alltid nysgjerrig på hvem de heldige blir i en IKM-tråd. Alltid like spennende. :)

Denne gangen føler jeg meg likestilt som alle andre, for jeg temper ikke. For normalt når jeg temper så klarer jeg å se på tempen (etter 12 dpo) om det har klaffet eller ikke - og når TR er på vei. Og det er så skuffende hver gang. Denne gangen har jeg ingen hjelpemidler.

Litt kjipt syns jeg faktisk, for jeg liker å være forberedt på om TR kommer eller ikke. Men men, deilig er det å ikke tempe heller.

Skrevet

Så trist å lese historien din Dossa! Fikk litt grøssninger jeg også!! Huff. Nå må det jo være din tur!! Kanskje jula er det som skal til.

Vi får bare gjøre vårt beste for å fokusere på andre ting. Men jeg merker at det ikke er lett. Man lurer liksom seg selv til å tenke at "jeg tenker ikke på prøving". Hehe.

Har en god følelse for oss. Tror vi kommer til å få en god del positive tester her inne ;-)

Prøver å ikke være så mye her inne, så kan hende jeg er litt stille framover ;-) Men tenker på dere da, og krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...