Lykkelita<3 Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hadde termin den 3. desember, men lillepia lot vente på seg. En uke etter termin bestemte hun seg endelig for å komme ut å hilse på. Kl 00.20 den 10. desember var Aurora født. Det hele startet smått med rier og tegningsblødninger i 14-tiden den 9. des. Gikk hjemme og var veldig spent på om det var startet på ordentlig eller om det bare var juks. Heldigvis tok riene seg opp, og vi kunne regne med at vi snart ville være foreldre. Utover kvelden ble riene sterkere og i halv ni tiden var det omentrent 5 min mellom riene. Ti over ni på kvelden kom vi til sykehuset. Ble undersøkt, og hadde da 4 cm åpning. Kl halv elleve var det blitt til 7 cm. Fikk da lystgass og la meg i badekar før å lindre smertene lit. Ca kl tolv startet pressriene og 20 min senere var lillepia ute! Var heldigvis bare noen få små rifter som måtte syes. Alt står bra til med både mor og barn! En flott, velskapt liten jente! Lykke til til dere andre som venter på fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå