prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 igjen til termin og jeg har ikke noe i orden enda! flere som fortsatt har god tid???
Sørlandsbaby09 Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 66 dager her - og har ingenting i orden. 66 dager er uansett en liten evighet, synes jeg - så føler det er et hav av tid igjen til å få ting på plass :-)
hurra_gravid Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Her er det 70 dager igjen til termin. Her er det meste blitt handlet i helga, så ting begynner å bli klart!! er jo så moro nå som ting begynner å komme ordetlig på plass!!!
Underveis --> Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Er 60 dager igjen i dag. Har ingenting klart, men så har vi nå det meste fra før. Regner ikke med at jeg gjør noe særlig før nyttår heller ;-)
nina79 Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Har 68 dager igjen. Godt å se at det er andre som tar det med ro også. Har alt i hus fra søskene men kommer ikke til å finne frem noe før etter nyttår. Må ha noe å gjøre de siste ukene også
Tyren78-09+12 Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 77 dager igjen her, og har heller ikke ordnet noe. Klær og utstyr(etter førstemann) er i hus, men ikke vasket opp osv enda. Tenkte å begynne på nyåret med å gå gjennom kleskassene på loftet. Noe må vel kjøpes siden de er født på forskjellig tid på året.. Har mye menssmerter og kynnere så jeg ser ikke akkurat for meg å gå OVER termin i allfall.. Sist fødte jeg 12 dager før. Det var akkurat passe Har ikke søkt om foreldrepenger enda heller..mye å se frem til etter jul..ehh.. Greit å ha noe å gjøre i den lange januarmåneden å..
Ett barn til? Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 70 dager igjen her. Ikke ordnet noe. Har nok med jobb og juleforberedelser. Får hente ned ting fra loftet på nyåret. Stresser ikke med det.
Tír Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 69 dager igjen. Dette er førstemann og vi har ingenting fra før. Jeg stresser litt over alle avgjørelser som må tas..det meste gjenstår fortsatt. Litt sånn er det i mitt hode nå: Hvilken barnevogn og hvilket barnesete, brukt eller nytt, ammeinnlegg i ull eller bambus eller engangs eller alle, hvilke str i babyklær, vinterdress eller ikke, lammeskinn eller ikke, vognpose eller vente til neste år, ammeBH eller ikke og i så fall hvilken str, ammetopper eller ikke, hva slags klær etter fødsel, hvilket stellebord, bleiebøtte eller ikke, brystkremer og underlivssalver, hva slags ammeutstyr - elektrisk pumpe kanskje, hvor mange babytepper, ullpysj eller bomullspysj, bodyer i ull eller bomull eller begge deler, laken og sengesett - hvor mange hvilken str, 1 eller 2 dyner, kjøpe belly-band eller ikke, kanskje noen ekstra store truser eller er de på sykehuset bra nok, salver og badeoljer og gulpekluter, termometer, badebalje, hentesett, skal jeg kjøpe hårføner for å tørke meg med etter fødsel og hva skal jeg pakke fødebagen og når skal jeg pakke den, osv, osv. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, og derfor bare utsetter jeg og utsetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå