Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #26 Skrevet 11. desember 2011 Alt som er laga av spon sier sitt. Bohus og Ikea og etc er masse spon.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #27 Skrevet 11. desember 2011 vi har kjøpt et kles skap fra jysk. og det kostet oss den gangen mye penger(hadde ikke mye penger)... tok ca 2 dager så datt det fra hverandre. syns det meste de har på jysk er dårlig. kjøper ikke ting der lengre. handler masse på ikea av ting og tang, men møbler på fagmøbler,bohus, skeidar,
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #28 Skrevet 11. desember 2011 Jysk er kun i Norden? Oi, du har peiling. Jysk har flere butikker enn ikea. De har butikker i alle land i europa og i en del land i asia.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #29 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har en skjenk og en komode jeg er veldig fornøyd med fra jysk. Men hagemøbleme falt fra hverandre etter en sommer.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #30 Skrevet 11. desember 2011 Vi har heltre eikespisestue og stuebord, samt tvbenk fra Jysk. Kvaliteten er super og ser like bra ut som det vi hadde før fra Skeidar. Laminatmøbler holder uansett ikke om du kjøper det fra Jysk eller andre steder, så det ville jeg holdt meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #31 Skrevet 11. desember 2011 Er det laga av sponplater så er kvaliteten der etter.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #32 Skrevet 11. desember 2011 Har onntrykk av at møbler som er i heltre er gode selv når de kommer fra jysk. Resten er møkk.. Jeg handler aldri der mer =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #33 Skrevet 11. desember 2011 må le litt! Jysk er vel kjent for å være møbelens svar på nille ja! Ikea kan ikke sammenlignes med jysk, det blir som å sammenligne store coop og nille igjen.. men ja, enig med over her. Jysk ansatte ser utrolig slubberter ut. Ustelte, harry og virker litt dumme. Akkurat som nille ansatte ofte også. Rullingsdamer!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #34 Skrevet 11. desember 2011 Er kjempefornøyd med eikemøblene, klesskapet mitt ramler sammen hvis jeg flytter på det (men kostet tilsvarende lite).
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #35 Skrevet 11. desember 2011 Jeg kjøpte spisestuemøbler der.. Når jeg kom hjem å pakket opp bordet, så var det en 30 cm lang sprekk i bordet.. Tok med bordet til butikken igjen ( gikk under en time, frem og tilbake ) og sa jeg skulle ha et nytt bord.. Damen som sto i kassa ristet på hodet, og sa jeg kunne jo faktisk bare kjøpe trelim og en tvinge da, og lime sammen bordet.. Værre var det faktisk ikke. Jeg sto og krangla med damen LENGE. Og til slutt måtte jeg snakke med noen andre.. De mente det samme alle sammen.. Jeg brølte til slutt at jeg skulle ha nytt bord, og det på flekken.. Jeg fikk nytt bord, etter mye om og men! Det gikk under 1 år, og bordet har sprukket i platen, og den ene foten har også sprukket.. Elendig kvalitet, og de som jobber der er enten i fra gata eller nav!! Møkkafolk og MØKKAPRODUKT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå