Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Alle møblene jeg har fra Jysk faller jo fra hverandre jo
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hvis alle møbler derfra faller fra hverandre, så skulle du kanskje sluttet å kjøpe derfra første gangen ting falt fra hverandre Men ja, møbler fra jysk er noe skvip. Derfor det er så billig vettu.. det er møbelforretningens svar på nille
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Derfor handler jeg aldri på Jysk, men heller Bohus. Er ikke så mye dyrere der hvis du handler når det er tilbud
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 JA møbler fra Jysk er virkelig dårlige, du bør vel forstå at du får det du betaler for?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Men IKEA ligger vel i samme prisklasse? Har ikke problemer med møbler derifra iallefall.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Hva har du kjøpt der da? Jeg har kjøpt en sjenk som jeg er kjempe fornøyd med. Et barne kleskap som jeg er fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Ikea er bra og billig. Det er en grunn til at ikea butikker fins i "hele" verden, mens jysk kun er i norge/norden..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Hagemøblene er stort sett veldig bra. Vi har noen som vi ar hatt i 12 år nå, og de er fortsatt både hele og pene. Men vanlige innemøbler er crap ja. Ikea har mye bedre kvalitet der.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Jysk ER skrap! Du kan banne på at en av to ting alltid skjer: 1. Det mangler det skruer eller noe slikt 2. De ramler fra hverandre etter kort tid
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 har både skjenk, tv bord og vitrineskap derfra fordi det var akkurat slik jeg ville ha, var skeptisk, men de har holdt kjempebra.. men er ikke mye slitasje på slike ting da.. sofaer og slikt vill jeg nok ikke kjøpt der..heller ikke oppbevaring..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk blir overrasket over kvaliteten når de handler på JYSK, det er jo en typisk Nille/Europrisbutikk. Lyser lang vei av både reklamer og selve lokalene. Får helt grøssninger når jeg går inn der. Har hørt om MANGE som er misfornøyd, og hver gang tenker jeg: Hva forventet du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #14 Skrevet 11. desember 2011 Det er vel ingen som blir overrasket. Man bare konstaterer: Jysk er noe dritt!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #15 Skrevet 11. desember 2011 Stolene jeg kjøpte i sommer til å ha ute,er de beste jeg har sittet i.De er like fine ennå,og nå står de i stua. Jeg var veldig heldige med de,iallefall.Hagebordet mitt er også i like god stand nå som da jeg kjøpte det.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #16 Skrevet 11. desember 2011 Jysk er overalt og Hilsen tidligere juyskarbeider
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #17 Skrevet 11. desember 2011 Vell enten er du max uheldig (gå å reklamer hvis du har kvitteringen), eller så har du montert de feil (noe sel de ansatte kan gjøre) En "regel" der er: jo billigere vare jo dårligere kvalitet. Og det billigste er noe dritt (enkelte ting likte vi ikke å selge en gang) Da jeg jobbet der for va 3 årsiden var det lite reklamasjoner på feil på vare, manglende deler og skader. Derimot feilmontering var det mye av, og monterer man feil så ramler det fort fra hverandre. Noe som er vanlig og glemme er faktisk og bruke lim. Men sofa og stolene de har er jeg ikke selv så glad i, jeg synes de er for lav, men har en sofa fra Jysk som jeg er meget fornøyd med. Hilsen tidligere Jyskarbeider
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #18 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har kjøpt to kommoder der og det at jeg ikke har reklamert på de er at det bli så mye jobb med det. Velger heller å ikke kjøpe noe mer der. Om man skal bruke lin skal det stå i bruksanvisningen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #19 Skrevet 11. desember 2011 Somregel så står det ikke på alle delene hele veien at det skal brukes, men vises at det skal brukes med pluggene. Brukers det ikke med pluggene så faller møblene fra hverandre. En annen ting er at jeg pleide og anbefale og bruke vanlig trelim pga: limet som følger med er ekstremt dårlig....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #20 Skrevet 11. desember 2011 Hmm... Vi har seng (køyeseng til barna, bruker bare den ene delen nå) fra jysk som jeg kjøpte for 6 år siden. Har et spisestuebord med 4 stoler som vi kjøpte for 5 år siden, med tilsvarende sjenk. Kjøpte kommode der for 8 år siden, og et klesskap. Det er pr dags dato ingenting av det som har gått istykker....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #21 Skrevet 11. desember 2011 Hmm... Vi har seng (køyeseng til barna, bruker bare den ene delen nå) fra jysk som jeg kjøpte for 6 år siden. Har et spisestuebord med 4 stoler som vi kjøpte for 5 år siden, med tilsvarende sjenk. Kjøpte kommode der for 8 år siden, og et klesskap. Det er pr dags dato ingenting av det som har gått istykker....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #22 Skrevet 11. desember 2011 Kjøpte to helt like 2-setere i stoff. For det første så er stoffet nuppete og fælt etter bare noen måneder. for det andre så er sofaene heelt forskjellige å sitte i. den ene kjempemyk, mens den andre drit-hard! og skjev er de begge to! Så er mildt sagt missfornøyd jah... skulle ha reklamert for lenge siden...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #23 Skrevet 11. desember 2011 Vi har en dobbeltseng fra Jysk, den er vidunderlig, mens kjøkkenstolene våre nærmest faller fra hverandre, og mammas stol fort mistet fjæringen. Føles ut som man sitter på et hull med teppe over Og hun er ikke noen svær dame heller, veier 68 kg eller noe... altså burde stolen tåle vekta hennes På en annen side så syns jeg alle Ikeamøblene våre er like fine, bortsett fra de Läckbordene tredve kroner.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #24 Skrevet 11. desember 2011 en annen ting jeg har undret meg ever på Jysk : når de har intervju med folk, velger de da de som ser mest slubbert ut, som har fetest hår og de som aldri har latt sminke nærme seg ansiktet sitt?? Her i byen (Halden) må det i alle fall være slik... må i tillegg være den butikken med dårligst service i hele landet :-( Hvordan er det i resten av landet?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #25 Skrevet 11. desember 2011 Elendig service i Arendal også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå