Gå til innhold

hjelp, noen...gravid og redd :(

Anbefalte innlegg

etter 2 runder på pergotime(med en pausemnd mellom), tok jeg en test i morrest og den ble fort positiv :D

tok el test i dag(bruker clearblue fertilitetsmonitor), og den var positiv både i går og i dag, så følte bare på meg at jeg måtte ta en test...og da tok det et par sek så var den veeldig positiv :D

det jeg nå er bekymret for er at jeg ikke ble gravid denne gangen jeg gikk på pergo, for jeg sluttet på pillene på dag 8, og nå er jeg på dag 10 :S

så nå er jeg LIVREDD for at jeg har ødelagt alt.

er det noen som har tatt pergotablettene uten å vite at de er gravide??

er det farlig for barnet??

jeg skal ta en clearblue test med ukeindikator på mandag, og vis den da fortsatt er positiv skal vi ta kontakt med sykehuset(fikk beskjed om å gjøre det med det samme vi fikk positiv test).

jeg tørr ikke tro på noe av dette, og er livredd for å ødelegge alt...vi har prøvd å få barn i 4år, så er vanskelig å få det inn i nøtta.

en annen ting som gjør meg redd er at da jeg var på do i dag for å bæsje, måtte jeg ta i litt, og da blødde jeg litt etterpå. ikke noe lenge, 5min kanskje og det var bare at det var rosa på papiret.

det samme skjedde senere på dagen også...jeg er litt hysterisk...i know, men håper dere kan berolige meg litt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143866284-hjelp-noengravid-og-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som tok pergo uten å vite at hun var gravid. Legen sa at det ikke var noe å bekymre seg over og ut kom en frisk jente. Hun hadde også tatt medisiner for å fremprovosere mens. Ang. blødninger, jeg har litt dårligere erfaringer med det desverre. Men det er mange positive historier også der ute. Lurt å ta kontakt med legen. Sender deg en varm klem i hevrtfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...