Cado1 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Gutten min på 11 uker nekter og sove om kvelden. Vi prøver å legge han fra ca kl 21, men lykkes aldri før midnatt og da våkner han igjen med en gang. Han våkner mange ganger om natten og ikke vil sove igjen. Han vil heller ikke sove i egen seng, så han har sovet sammen med oss fra dag1. Jeg ammer og lurer på om han evt får for lite mat, at det er derfor han våkner? Ammer han veldig ofte!! Om natten griner han hvis han ikke får pupp hele tiden og sovner ofte med den. Noen som har noen gode råd/erfaringer? Vurderer nesten å kutte ut ammingen.. Hilsen sliten mamma
Pix Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Prøv å gi han en flaske med MME før legging og se on han virker mer fornøyd?
Cado1 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2011 Ja kanskje jeg skal forsøke det! Takk for svar :-))
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Høres ut som han bruker deg som smokk. Du har sikkert prøvd det allerede, men jeg føler jeg må foreslå det likevel. Smokk? Hvis han ikke liker den/de du har prøvd prøv masse forskjellige!! Evt noe annet som han kan kose seg med. Og prøv å gi han flaske med mme som foreslått over her. Det kan være han har økedøgn(husker ikke om /når du skrev hvor lenge det har pågått).
Cado1 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2011 Ja han bruker puppen som smokk desverre.. vi gir han smokk av og til, og har forsøkt om kvelden men han vil kun ha av og til. Han legger godt på seg. Tror ikke det er økedøgn for han har vært slik fra dagen han ble født, og har kun sovet mer enn 4timer en gang på 11uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå