Gå til innhold

Vannet har gått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES! Endelig skjer det noe! Vannet gikk kl 20:55, nøyaktig 5 min etter at jeg snakket med føden pga regelmessige og intense kynnere i 9 timer. Så sykt deilig! Foreløpig kjenner jeg ikke til noen rier, bare murringer. Mannen fikk helt panikk og driver og vasker ned leiligheten fordi babyen snart kommer. "Kan jo ikke være støvete da!". Han er morsom! Det første spørsmålet hans var om han skulle hente bilen... Jaja. Dette er spennende! Skal inn på sjekk kl 23. Regner med å bli sendt hjem for å vente på rier, men alt til sin tid :)

Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så hæli, masse lykke til, dette går strålende!!

Skrevet

så spennende da :) hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 39+4 i dag. Hadde egentlig belaget meg på å ha uflaks og gå over termin, men nå blir jeg jo satt igang i løpet av 24 timer dersom jeg ikke kommer igang av meg selv. Åååååh, dette er så digg! (dvs, det sier jeg NÅ...), det kommer jo til å bli vondt :) Men digg å være igang!

Skrevet

så deili da! Skjønner følelsen.. har selv 12 dager igjen og sitter baaaare å venter, skulle ønske noe skjedde her å! Smittsomt?!? :P hehe masse lykke til!

Skrevet

Med referanse til den andre tråden din.....jippi, du skal føde...for f***! hehe:D Masse lykke til:D

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så misunnelig nå, deilig at noe skjer, lykke til

Skrevet

LUCKY..... skulle ønske det var her det skjedde noe:) :) 39+2 i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...