Divine85 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Når er det vanleg å la baby sove heile natta utan å vekke for å gje mat? Tenker sånn ca.12 timars natt..
Babyønske �� Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Er det en grunn til at du må vekke for å gi mat da. Det er i såfall en ukjent problemstilling her i huset. Her våkner de veldig fint av seg selv når de må ha mat. Så her er det nattavvenning som gjelder. Nattavvenning kan man gjøre når de er opp i minst 3 gode måltider med fast føde om dagen. Nattavvenning er forøvrig ingen garanti for å få 12 timers natt. Der må man ofte ta tida til hjelp.
Divine85 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2011 Nei,no for tida må eg ikkje vekke fordi eg har ei jente på snart 3 mnd som ikkje søv i det heile teke,sovnar som regel på den tida det er vanleg at andre står opp,og søv då som oftast berre 3 timar.Grunnen til at eg spør er fordi eg ser fram til den natta då ho faktisk kjem til å sove,og eg lurer då på om eg må vekke ho for å gje ho mat,om det vert for lenge i 10-12 timar uten?
Babyønske �� Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Skulle hun begynne å sove 10-12 timers netter uten oppvåkning, så har hun trolig ikke behov for mat. Og om hun har fin vektoppgang er det ingen problem å la henne sove rundt.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Å sove natten gjennom i denne alderen, betyr bare å sove 5 timer i strekk... Å sove gjennom natten 10-12 timer gjorde ikke min eldste før han passerte 3 år... Ingen låsninger, det bare var slik han var. Med nestemann er jeg i hvert fall forberedt... Lykke til, håper din sover bedre fortere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå