Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanleg å la baby sove heile natta utan å vekke for å gje mat? Tenker sånn ca.12 timars natt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en grunn til at du må vekke for å gi mat da.

Det er i såfall en ukjent problemstilling her i huset. Her våkner de veldig fint av seg selv når de må ha mat. Så her er det nattavvenning som gjelder.

Nattavvenning kan man gjøre når de er opp i minst 3 gode måltider med fast føde om dagen.

Nattavvenning er forøvrig ingen garanti for å få 12 timers natt. Der må man ofte ta tida til hjelp.

Skrevet

Nei,no for tida må eg ikkje vekke fordi eg har ei jente på snart 3 mnd som ikkje søv i det heile teke,sovnar som regel på den tida det er vanleg at andre står opp,og søv då som oftast berre 3 timar.Grunnen til at eg spør er fordi eg ser fram til den natta då ho faktisk kjem til å sove,og eg lurer då på om eg må vekke ho for å gje ho mat,om det vert for lenge i 10-12 timar uten?

Skrevet

Skulle hun begynne å sove 10-12 timers netter uten oppvåkning, så har hun trolig ikke behov for mat.

Og om hun har fin vektoppgang er det ingen problem å la henne sove rundt.

Skrevet

Å sove natten gjennom i denne alderen, betyr bare å sove 5 timer i strekk... Å sove gjennom natten 10-12 timer gjorde ikke min eldste før han passerte 3 år... Ingen låsninger, det bare var slik han var. Med nestemann er jeg i hvert fall forberedt...

Lykke til, håper din sover bedre fortere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...