Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Eldstejenta på snart 14 har hatt samme kjæreste et års tid. Et "seriøst" forhold, er mye på besøk hos hverandre. De kjøper jo julegave til hverandre, men så lurte mannen på hva kjæresten skulle få til jul av oss. Jeg hadde ikke engang tenkt på at vi skulle kjøpe noe til han. Hva mener dere? Er det vanlig at foreldre kjøper gaver til kjørester i den alderen? Ikke noe verdensproblem akkurat:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Du kan jo kjøpe et gavekort til DVD eller noe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 mine foreldre kjøpte ikke til min første kjæreste. men da vi begynte å "trekke på åra" fikk vi gaver i sammen etterhvert... men ikke i så ung alder.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 nei.....jeg ville ikke synes det var naturlig.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Jeg ville ikke kjøpt gave til han, holder at de kjøper til hverandre (det er jo dere som betaler).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 syns det burde komme litt anpå hvor godt forhold du og din mann har til denne kjæresten. og hvor lenge de har hvert sammen. mine foreldre ga ikke gaver til min brors kjæreste i den alderen, han hadde samme dame fra han var 15-19 men jeg som søster og foreldrene kjente ikke jenta så vi ga ingen gave.. hun holdt seg alltid på rommet hans. om vi prøvde og si noe så fikk vi ikke svar.. føl litt på det selv hvor godt forhold det er,..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jeg tenker at det er jo koslig å gi en gave til han, kanskje datteren deres setter pris på det og. Trenger jo ikke å være en dyr ting heller..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Ja, kan jo bare være litt godis eller noe... Trivelig det!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Jeg hadde kjøpt! Hva taper man på å gi gave til datterens kjæreste. Er vel bare koselig å gi en liten ting vel. Du kan kjøpe parfyme, kinobilletter, fotballkampbilletter, treningsklær, en lue...alt mulig rart. Kanskje din datter også har en god idè. Hadde det ikke vært litt fælt om dere ikke kjøpte - og så får din datter noe av hans foreldre?!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Så koselig om du gjør det da:) Hva med to kinobilletter slik at han kan ta med datteren deres på kino da? Eller som en liten julegave til de begge?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Hehe, ganske likt fordelt rundt begge deler ser jeg. Er en kjekk, beskjeden gutt, men er jo nesten så vi synes han begynner å høre til litt her - på sammen måte som de nok synes hjemme hos han. Rart dette, selvom om de er så unge så blir de en del av hverandres familier på sin måte. Vi får se hva vi gjør, blir evt en liten symbolsk gave.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Det har du helt rett i, det hadde ikke vært noe moro! Ingen av oss foreldre har kjøpt no til bursdagene, men da hadde de ikke vært sammen så lenge heller.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 kjøp to kinobiletter og en pizza til datteren din så kan hun ta med seg kjæresten sin. si at det er det har tenkt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Høres jo ut som dere kjenner gutten siden han er ofte på besøk. Ville kjøpt en liten symbolsk ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå