Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har alltid farget/bleket håret mitt lyst, men de siste årene har min naturlige hårfarge blitt så veldig mørk at jeg får stygg ettervekst med en gang... Er så lei av det at jeg vurderer å farge håret mørkt denne gangen.. Men jeg har liksom alltid vært lys så er litt skummelt... Noen som har gjort dette og blitt fornøyd? (evt misfornøyd?) Jeg har ganske blek hud, men mørke øyebryn
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Gjort det mange ganger. Men jeg er så heldig at jeg har ett sånt fjes som tåler alle farger og stort sett alle frisyrer. Så tror det er veldig store forskjeller, men veldig ofte så bleker jenter i Norge håret alt for lyst. De fleste kler en litt mørkere tone.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Hun her var blond før, og har nå omtrent svart hår Hun er ei jeg kjenner fra mange år tilbake, og ei utrolig god jente http://reginef.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har også bestandig vært blond. Er naturlig blond, men ha farget det litt lysere enn min naturlige farge. Nå har jeg mørk brun! Å jeg er egentlig ganske lys i huden. Har bestandig tenkt at jeg kom til å se bleik ut, men alle sier jeg har fått mer glød og at det er kjempefint:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har prøvd det, og fikk mange positive tilbakemeldinger på det. Men jeg har alltid vært blond, naturlig blond helt fram til jeg var 25 år, så ble det mer kommunefarget og jeg begynte å farge det. Jeg klarte ikke å bli vant til mitt nye speilbilde som mørk, så jeg farget det blondt igjen, men i en mer gyllen farge. Tipper jeg beholder det sånn.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er lys,lys blond. Kommunegrå er vel riktig hårfarge, men farger det i en kald blond farge. Jeg prøvd en gang brunfarge, men trivdes ikke med det. Følte meg svært anonym. Jeg har alltid vært blond. Er veldig obs på å ikke bli hardt bleket da. Jeg farger det selv. Å gå til frisøren er jo dyrt. Like greit å sette farge i selv - noe jeg gjør hver 6 uke. Går jo så raskt - og jeg slipper den etterveksten. Å bruke 40min på farge er jo ingenting. Bruker jo lenger tid på husvasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå