Gå til innhold

Veien hit har vært lang...

♥♥Vilsågjerne♥♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Husker nicket ditt fra 2006/2007 inne på "over 35 år og prøver". Kan det stemme? Jeg var ikke veldig aktiv selv, leste mest... Men husker en "vil så gjerne" som alltid var utrolig positiv og støttende overfor andre:-)

Utrolig morsomt når noen endelig får full klaff etter lang tids prøving! Hvor lenge har du prøvd?

Selv føler jeg meg utrolig heldig, gravid med nr. 2 og har en 3-åring:-) Er 42, forresten.

Ønsker deg all verdens masse lykke til!!!

Hei junihåp.

Da var vi nok der inne samtidig ja...;-)

Har vel jobbet for babydrømmen siden 2003,og var veldig aktiv

På forum...desverre mister man jo litt motet når det ikke akkurat går ens vei,men jommen er jeg glad jeg aldri ga opp !!!

Ikke så langt unna hverandre i alder vi da,et år yngre enn deg jeg.

Hvordan har svangerskapet ditt vært så langt ?

Hilsen

Hei Vilsågjerne og Junihåp,

får jeg skravle litt med dere?

Jeg er helt ny her på forumet, er på 4+2 i dag, og er i samme alder som dere, dvs 42 år.

Min vei har også vært veldig lang, men jeg håper at jeg er i mål nå....

har vært igjennom 4 ivf forsøk, og har nå fått klaff på 4. forsøk med ED.

Har hatt to SA i uke 5+4 og 5+5 i forbindelse med tidligere ED.

Av symptomer merker jeg litt halsbrann, litt "hard" /fast mage i livmorområdet og litt kvalme.

Ønsker dere en fortsatt god desember.

Hilsen Leonie

Annonse

Nå har jeg laget profil, Vilsågjerne!

Som sagt så er jeg såpass ny her, så jeg visste ikke helt hvordan ting funket.....

Var hos lege i dag, og ble sykemeldt videre, siden jeg har flere faktorer som hver for seg utgjør risiko i forhold til svangerskap.

Hvordan er det med dere andre? I full jobb? Hjemme?

Jeg tenker at jeg vil forsøke meg i jobb igjen når jeg har rundet 12 uker. Snakket med avd leder i dag, og de er veldig klar på at de vil tilrettelegge for meg så godt de overhodet kan. Tydelig at de savner meg, og det gjør godt å vite :-))

Ønsker dere en flott kveld videre.

Så hyggelig Leonie! Gratulerer så masse! Flott at du vil være med og skravle:-)

Dere har nok hatt litt mer strev enn meg... Selv har jeg brukt et par år på å bli gravid begge gangene, men tenker at det ikke er så verst i min alder. Hehe... Føler meg superheldig og priviligert!

Starten på dette svangerskapet var litt turbulent, hadde småblødninger hver dag fra uke 4 til uke 9, men nå ser det ut til å gå fint:-) Er 13 uker i dag! Fantastisk!

Har vært litt kvalm og uggen, men ikke veldig plaget. Og trøtt!! Var sykmeldt en stund pga blødningene. Hadde en MA sommer og trodde i flere uker at det skulle gå galt, men nå se det veldig bra ut! Har vært på flere ultralyder:-) Så nå jobber jeg igjen, og det er deilig!

Hvor holder dere til forresten? Selv bor jeg i Osloområdet.

Ha en herlig førjulskveld med de voksende magene:-)

Så koselig, Junihåp!

Ja, veien føles lang av og til, uansett om man oppnår graviditet på den ene eller den andre måten. Det er godt å høre at du har kommet så langt som til uke 13 - jeg ser for meg at du føler at du kan senke skuldrene litt mer nå.

Jeg er sykemeldt full tid - har en sønn på 9 år, og hadde et veldig turbulent svangerskap da jeg ventet ham. Så med denne tar vi ingen sjanser. Regner med at når jeg har passert 12 uker, så skal det i alle fall vurderes hvorvidt jeg skal i jobb igjen.

Formen er rimelig bra, ikke noen påtrengende kvalme, men litt halsbrann og litt småkvalm er jeg. Ellers er jeg ganske trøtt og hviler mye, så ofte jeg kan.

Jeg holder til i Nord-Norge:-))

Ønsker alle en god tid fremover.

Leonie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...