Bøtteknotten Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Er i uke 34 og har enda ikke søkt om permisjonspenger fra nav.. Ikke pakket baggen, enda det er store muligheter for at vesla kommer før tiden. Rart hvordan alt rundt var klart leenge før med nr 1, mens jeg ikke stresser med noe nå som nr 2 er på vei. Har jo alt av klær, seng, vogn og resten av det som trengs, så det viktigste er liksom i boks. (av seg selv vel og merke. He he..) Må vel snart få ut finger'n og søke om penger, for det er jo en fordel at også det er i orden. Men det er så tiltak.. He he.... Ja ja.., kanskje jeg taqr det i morgen. Jeg lover :-)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Haha, dette er som å lese om meg selv;) Nå er jeg bare i uke 31, men fikk faktisk ut fingeren i går og sendte søknad til både NAV og arbeidsgiver. Klapper meg selv på skulderen for det, fordi har tenkt på det leeeenge*s* Har også planlagt å bruke stort sett alt etter førstemann, men vognen er blitt skikkelig sliten så den må vi kjøpe ny. Og ettersom barnet ikke kommer før i begynnelsen av feb, så tenkte jeg at jeg skulle vente til januarsalget. I tilfelle jeg finner noe av interesse der. Uansett, jeg tenker at det viktigste er å ha bilstol (og den står jo der etter førstemann). Resten kan man fikse senere.... senere... senere.. det har blitt mitt nye mantra;)
Bøtteknotten Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2011 Mitt motto også. Det jeg ikke får gjort i dag, kan jeg alltids gjøre i morgen ;-)) Og klapper deg på skulderen jeg også, du er veldig flink!! Kanskje jeg også er flink i morgen, jeg da. Inspirert av deg ;-) Vi må vel egentlig kjøpe ny bilstol. Den er så veldig ruvende, og når man nå må ha to stoler i bilen, og begge er bakovervendt tar de fryktelig stor plass. Vi snakket om at vi var nødt til å kjøpe ny bil, for å få plass til begge stolene. Men da sa en veldig smart fyr at det måtte da være billigere å kjøpe ny stol!? Den hadde vi ikke tenkt på, gitt.. He he... Så da blir det vel ny bilstol. Men det haster ikke veldig, for stol har vi jo sånn i tillfellet vesla skulle komme før vi finner en bedre bilstol. Terminen er i slutten av januar, så jeg også satser litt på januarsalget. Godt å høre at det er flere som meg :-)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Hoho, samme her! Er 33+1 selv da, og tenker ikke å vaske opp klær, brette, legge på plass, ordne klar seng og vugge, fødebag, stellebord osv før mot romjul/over nyttår.. Har da ikke tid nå Altfor mye annet som må gjøres! I tilegg har jeg som dere, alt av ting på plass fra førstemann Så oooom lillemor absolutt skulle komme, er det ingen fare og hun overlever nok litt gutteklær etter storebror frem til vi får ut fingeren selv + at vi får nok endel gaver når hun blir født Men med termin i slutten av januar, er det jo eeegentlig ikke noe stress ;D
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 hehe, er i uke 36 og har akkurat fått alt på plass, å det var ikke jeg som gjorde det, men mamma, jeg har allverdens med tid og mamma stresser
Bøtteknotten Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2011 Hmmm., jeg har enda ikke fylt ut skjemaet som skal sendes til Nav.. Lovte meg selv at jeg skulle gjøre det i dag, men neida... Pakket inn en haug med julegaver i stedet.. Akkurat som det er mye viktigere liksom. He he... Men i morgen har jeg en veldig stor plan om å gjøre det. Skjemaet ligger på kjøkkenbordet med pennen ved siden av, så alt ligger i hvert fall til rette. Men jeg har sortert alle klærne jeg har arvet og kjøpt, men det gjenstår å bytte ut veslas klær med sønnen min sin, for nå er det vel nestemann sin tur å få komoden på badet. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av klærne til 2-åringen, men det må vel ned på rommet hans. Selvom det er så mye mer praktisk å ha det på badet. Men har da ikke plss til 2 kommoder på badet heller, så noe må jo gjøres også her :-) Uff, så mye å gjølre og kanskje så liten tid. Men blir man stresset? Neeeida., det man ikke får gjort i dag kan man alltids gjøre i morgen :-)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 *liker* ... og minner meg selv nok en gang på at jeg snart (ganske snart) må gå igjennom klærne til storesøster for å se om det er noe den lille i magen kan bruke. Og det håper jeg inderlig, fordi har ikke kjøpt et eneste plagg;)
Underveis --> Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Vi er flere 8-) Klarte å sende en melding til sjefen i dag om at han skulle lage i stand det skjemaet med inntekt så jeg kan legge det ved søknaden til Nav. Tar det vel en gang neste uke! Klær tar jeg over nyttår. Har forøvrig ramlet inn i uke 33 i dag ;-) Er jo en eeeeevighet til termin! :-P
Bøtteknotten Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg i hvertfall fylt ut førstesiden :-) Det skal man skrive dato og signatur... *phuh* Men nå MÅ jeg bare få ut fingern :-)7 Godt å høre at det er flere som meg. Stresser ikke like mye med nr 2 som jeg gjorde med nr 1. Men sånn er d et vel for mange vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå