Gå til innhold

Så var det lørdag igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et småtroll som løper rundt og straks er klar for sengen. Da er planen å mekke meg en Cheesburger på rundt en 5 cm høyde med masse godt på, sprette en kald julebrus og sette på en sikkelig jentefilm! Mannen er i havet på jobb, og alle venner og kjente er/skal på julebord eller fest/ byen i kveld.....merkelig hvordan man liksom blir litt "glemt" når man går gravid. Misforstå meg rett...jeg hadde nok ikke orket å bli med...men bare det at man blir tenkt på og spurt setter jeg veldig pris på. Er ikke mange i vennegjengen min her i denne byen som har barn eller noen på vei...alle er voksne 25- 31 år, men følelsen av å være på et annet sted i livet er veldig pregende. Jeg er selv 28 år og har nummer 2 på vei :-) Men men, hver sin smak! :-) Savner venninnene mine i hjembyen min som mange har fått egne barn og forstår hverdagen min. Dessverre er de 4,5 times biltur unna. JAJA NOK SELVMEDLIDENHET....God lørdagskveld!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en riktig fin lørdag! Den burgern hørtes god ut :)

Her er det sofaavslapning, meg, mannen og bikkja på hver vår sofa. Mannen er sjef over fjernkontrollen akkurat nå, så da blir det Top Gear. Derav surfingen min!! :)

Skrevet

Kjenner følelsen av å føle seg litt glemt, men det virker som du har en god plan for å kose deg :) slapp av og nyt maten ;)

Skrevet

Takk det var kjempegodt :-) Nå er eg altfor mett, men godt fornøyd! :-) Hehe det er tydeligvis lille sprelle og som turner nå! Hihi herlig følelse!

Skrevet

Samme her,mannen er på havet og de fleste er ute og farter. Har også 5 timer til min hjemby, så blir noen stille kvelder, men men gjelder å kose seg som best en kan:) Håper du får en fin kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...