Småtrollmamma Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Har et småtroll som løper rundt og straks er klar for sengen. Da er planen å mekke meg en Cheesburger på rundt en 5 cm høyde med masse godt på, sprette en kald julebrus og sette på en sikkelig jentefilm! Mannen er i havet på jobb, og alle venner og kjente er/skal på julebord eller fest/ byen i kveld.....merkelig hvordan man liksom blir litt "glemt" når man går gravid. Misforstå meg rett...jeg hadde nok ikke orket å bli med...men bare det at man blir tenkt på og spurt setter jeg veldig pris på. Er ikke mange i vennegjengen min her i denne byen som har barn eller noen på vei...alle er voksne 25- 31 år, men følelsen av å være på et annet sted i livet er veldig pregende. Jeg er selv 28 år og har nummer 2 på vei :-) Men men, hver sin smak! :-) Savner venninnene mine i hjembyen min som mange har fått egne barn og forstår hverdagen min. Dessverre er de 4,5 times biltur unna. JAJA NOK SELVMEDLIDENHET....God lørdagskveld!! :-)
Linerlen og pipipen Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Ha en riktig fin lørdag! Den burgern hørtes god ut Her er det sofaavslapning, meg, mannen og bikkja på hver vår sofa. Mannen er sjef over fjernkontrollen akkurat nå, så da blir det Top Gear. Derav surfingen min!!
Pil Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Kjenner følelsen av å føle seg litt glemt, men det virker som du har en god plan for å kose deg slapp av og nyt maten
Småtrollmamma Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2011 Takk det var kjempegodt :-) Nå er eg altfor mett, men godt fornøyd! :-) Hehe det er tydeligvis lille sprelle og som turner nå! Hihi herlig følelse!
magica78 Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Samme her,mannen er på havet og de fleste er ute og farter. Har også 5 timer til min hjemby, så blir noen stille kvelder, men men gjelder å kose seg som best en kan:) Håper du får en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå