Gå til innhold

første uttak på tirsdag...

Anbefalte innlegg

hva skal man si? jeg gruer meg, helt insane! Legen sa at de tok godt vare på pingler som meg, og alle pinglene kom seg lett gjennom det! haha, moroklump! Så da får vi håpe på mange fine egg som blir befrukta, og satt inn igjen på torsdag <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143865140-f%C3%B8rste-uttak-p%C3%A5-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Lykke til! :-)

Vet ikke hvilken klinikk du skal på, men jeg hadde uttak på Hausken og er kjempefornøyd! Det var ikke så vondt jeg hadde trodd i det hele tatt :-))

Jeg syntes faktisk det verste var å få morfin...var stressa og nervøs for virkningen siden jeg aldri har tatt morfin før. SKummelt...men det gikk bra og jeg greide å slappe av etterhvert.

Selve uttaket var ikke vondt i det hele tatt. kjente det knapt, og det var kjempespennende å følge alt legen gjorde på ultralydskjermen!

Det var rett og slett ikke noe å være nervøsen for...men en er det jo gjerne automatisk når en ikke har gjort det før.

Det går nok bra - og lykke til! :-)

Hvor mange eggposer var det da? :D

Okay, the truth, jeg er sannsynligvis verdens største pingle. Ikke det at jeg er så redd alt, men jeg har den laveste smerteterskelen EVER! Jeg kjenner absolutt alt på kroppen, har kjent det hveeeer eneste gang et egg har festa seg (jeg har hatt ganske mange kjemiske graviditeter), og da mener jeg at jeg kan si at DERR kjente jeg at noe skjedde i livmora liksom! Og jeg synes ellers stort sett alt er vondt!

Uttaket var ingen deilig affære, men det morfinpreparatet jeg fikk og den nervedempende gjorde det hele til en heeeeelt grei ting... Gruer meg faktisk ikke i heletatt til neste gang, helt sant!! :-O

åh, så deiiiliig å høre at det faktisk ikke er så vondt som man forestiller seg! Legen og sykepleien sa at jeg måtte ikke finne på å lese så mye på alle skrekkhistoriene på nett. For det var helt individuelt fra person til person. Dessuten kom de til å ta godt vare på meg, slik at det ikke ble en skrekkopplevelse uansett smerte eller ikke!:) Tror de er ganske flinke på st.olavs så! Værtfall den oppfatningen jeg har fått til nå!

Jeg er egentli ikke så veldig pinglete på smerte, sånn egentlig! Men jeg gruer meg bestandig til alt.. :P

Vet du hva Ele, jeg fikk ikke helt med meg hvor mange eggposer det var. Det var så forskjellig på hver side, og var så spent og nervøs at det gikk egentlig inn der og da, og ut igjen med en gang.. :P er det domt kanskje? Burde jeg vite? Huff, føler meg nesten dom! Har så liite peiling!

Neeeeida, du finner ut hvor mange egg det er på uthentinga uansett vettu! :) Og jeg hører jo også til St Olavs, de som jobber der er bare supre! Og jeg synes jo det var litt vondt da, siden jeg synes alt er det, men de gjorde det til en grei opplevelse uansett, og det var jo så spennende! Også var det jo litt digg med den morfinen da, jeg har ikke tatt en slurk alkohol på et par måneder liksom, så var jo ikke så dumt med en liten rus! hehehe...

Annonse

Ja, har ikke hatt med han på så mye, forferdelig travelt på jobben hans for tiden. Men jeg kunne jo ikke kjøre før eller etter uttak pga drugsen, også var det jo litt skummelt, så det var veldig godt å ha han der! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...