Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig at de kaster opp? Hun har kasta opp 15 ganger siden igår ettermiddag :(

Får i henne pupp, men kaster fort opp etterpå. Drikker vann, men kaster opp det og.

Ikke feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars :( Vi har akkurat hatt en runde. Alle tre ungene og meg. Mannen slapp unna.

Oppkastet bør gi seg snart nå, ettersom hun kaster opp alt hun får i seg. Det verste er ofte over i løpet av et par døgn. Vi hadde det en uke, men det var med oppkast nå og da bare. En mild, men langvarig runde.

Det viktigste er jo å unngå dehydrering. Gi pupp og drikke ofte og lite av gangen. Legevakta sa 5-10 ml hvert 5. til 10 minutt, og skal gis saaakte. Vi satt med engangssprøyte og ga minsta hele dagen. En stor og slitsom jobb, men da unngår man ofte innleggelse.

Hvordan går det nå?

Skrevet

Takk for svar :)

Hun kasta nettopp opp masse samtidig som hun bæsja...kasta opp over hele meg. Tror vi har hatt på 10 maskiner med klær idag.

Og nå begynner jeg og bli uvel, stikker øverst i magen og rumler masse. Frysninger og hodepine. Sukk.

Skrevet

Så hun holder på fortsatt, ja :( Hvordan er formen hennes da? Og klarer hun å holde på noe drikke?

Det der er det verste som finnes altså.

Skrevet

Jeg ville ringt legevakta nå om det ikke har blitt bedre til i dag...

Skrevet

Hun er bedre idag :)

Snakka med legevakten igår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...