ja_da Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hei Jeg har termin i morgen (UL termin, men 8dager over menstermin). Den siste uken har jeg blitt så trett og sliten igjen og slapp i kroppen. Er det noen andre her inne som har det likt? Kjenner jeg går rundt og bekymrer meg, og er redd det skal være noe farlig.Noen der ute som kan "trøste meg" og si at de har det likt. Håper på svar Mvh En bekymrende sjel
Isabelita<3 Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Har termin om 12 dager og har den siste uken vært veeldig trøtt og sliten jeg og.. Føler jeg kan sovne hvor som helst til tider litt som i 1. trim.
2 snart 3 gull <3 Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Har det også sånn Er ca 35 dager igjen og hatt det sånn de siste 3 ukene. Er kjempe trøtt og sliten og orker en brøkdel av det jeg skal Akkurat som i 1 trimester.
ja_da Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2011 Godt å høre at det er andre som har det slik også. Trodde liksom at man skulle ha mer energi helt på slutten jeg, men det gjelder visst ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå