Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp jepp:) Starter opp med kort regim rundt 5-7. januar om ikm er på plass til rett tid:) har hentet medisiner å e klar:) hvilken medisiner fikk du?

mente mensen kommer nok rundt 5.januar her og:) Går i Haugesund eg. starte nok på dag 2 me Gonal-f og klexane eg. hvorfor fikk du ikke vite noe når du var hos legene?

Jeg har ikke vært hos legen, jeg bare ringte dit og sa at jeg hadde fått mensen på testdagen, og da sa de at neste gang skulle jeg ha kort regime. Også kunne det hende de ville ha meg med på en studie, skulle sjekke om jeg kvalifiserte og så ringe meg neste uke, hvis ikke skulle jeg bare plukke opp medisiner. Men jeg har tenkt å spørre om å få komme inn å snakke med noen uansett da, trenger jo det merker jeg, høre litt om hva som kan gå bedre denne gangen og grunnlaget for hvorfor det skal være akkurat slik denne gangen osv.

Annonse

har vel litt me kos folk reagere på medisiner å sånn kanskje:) eg fikk ikke noe valg. legen hadde bestemt seg i vår når eg var hos han. blei da sendt til lapraskopi i juni så måtte eg vente til nå før eg fikk starte:) har pcos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...