ming Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Tok ul i går, viste at jeg er 8+4 og grunnen til blødninger( veldig sparsomme) det har vært to embryo, der det ene har sluttet å utvikle seg tidlig. Ser tydelig den tomme fostersekken og rester. Alt så bra ut med den andre det er andre gangen dette skjer med meg, forrige gang gikk det ikke bra, men legen mener at dette ikke gir noen økt fare for sa. Noen flere som har opplevd dette? Er litt urolig av meg, og i dag har jeg ikke lenger ømme pupper og kvalmen er borte ( det kan også være pga akupunkturen )
Noregsgard Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Jeg var på UL sist uke, da var jeg 7+1. Jeg begynte å blø MASSE kvelden før, og jeg var helt sikker på at det hadde gått galt. Det kom masse rent blod ut, men ingen klumper. Hadde heller ingen smerter, men kvalmen hadde gått bort (jeg var EKSTREMT kvalm!) så jeg gikk til legen og fikk henvisning til UL. Jeg var sikker på at det var dødt inni der, eller helt tomt, men det var det ikke Alt så helt perfekt ut, men han mente grunnen til at jeg blødde var at det hadde vært to der. Blødningene er enda ikke helt borte, men kommer ikke mye nå lenger. Jeg er fortsatt ikke like kvalm som jeg var, men av en merkelig grunn har den kommet litt på retur. Har også veldig ømme pupper, men nå er jeg bare kjempeglad for alle symptomer jeg har, hehe. Jeg skal tilbake på UL nå på torsdag på kontroll for å se om det fortsatt står bra til der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå