Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Har en samboer som er veldig opptatt i det å squirte, men jeg får det ikke til..! hvordan skjer dette?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Google it! Evt så tror jeg at jeg så en "instruksjons video" på redtube.com også... Gå til kategorier, så squirting...et eller annet sted der er det en som viser og forklarer på dama si.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 akkurat hva det er, får du nok bedre svar om du googler det. Men jeg har gjort det mange ganger, dog KUN ved onanering, og KUN sist jeg var gravid!! Har aldri opplevd det sammen med mannen, og heller ikke fått det til etter svangerskapet.. Deilig deilig deilig da, så jeg håper jeg "finner det igjen"!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 fy faen så usæle dere er!!!!! Hold sexen deres for dere selv!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 hahaha... Så la være å klikk deg inn for å lese da, nyskjerrige Nils(13:13).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå