Gjest usababy Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 <3håp<3 : Jeg har ikke testet ennå...prøvde å få tak i en ekstra test igår, men de har dem visst bare på apotek, og der var det stengt. Jeg var også litt 'sinna' og småirritert pga ventingen igår, var veeldig fram og tilbake om jeg ville teste eller ikke - det er som du sier at en tørr ikke teste for tidlig heller, for tenk om... Jeg er kjempespent....håper både dere og vi får positivt resultat! :-) Har en god følelse...men i neste øyeblikk blir jeg usikker igjen...vi får nå se hva resultatet blir imorgen når testen blir tatt... Lykke til dere andre også!
Gjest usababy Skrevet 19. desember 2011 #27 Skrevet 19. desember 2011 Spent nå...imorgen er testdag... Status: - større og ømme bryster. (Men det kan jo være av Lutinus...) - veldig trøtt, gjesper mye og måtte legge meg nedpå i ettermiddag, helt gåen. (Men det kan jo være av all tenkingen og ventingen...) - Press/trykkfølelse nederst i magen. "Rar" følelse der. (Men det kan jo være mensen som er på vei...) - Blir anpusten bare jeg går opp en liten bakke...hallo - jeg er da bedre i form enn det! (Men det kan jo ha med årstiden kanskje, og mindre aktivitet pga kulden). - Jeg føler meg gravid...og er småkvalm iblant...men det betyr ikke at jeg er gravid forde...kanskje jeg bare ønsker det så mye at jeg tolker feil tegn som graviditetstegn... Hvordan er status dagen før test hos deg, <3håp<3 ?
<3håp<3 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #28 Skrevet 19. desember 2011 Hehe ...får håpe at ikke det som står i (...) kan tas bort hos deg imorgen Jeg har hatt litt stikking i magen i dag ellers har jeg ikke hatt tid til å kjenne etter idag men dette forsøket har vært helt anderledes ifh il alle medisinene - kanskje kroppen begynner å bli "imun" mot bivirkninger men spent på morgendagen ja - uff orker liksom ikke enda en negativ test - så ja .... Men vi får nå se imorgen Håper på at vi skal følge hverandre i 9 mnd nå
Beibiklein Skrevet 22. desember 2011 #29 Skrevet 22. desember 2011 Jeg testet positivt 10 des, og begynte å kjenne symptomer som kvalme, ømme bryster og tretthet noen dager etter. Nå er jeg så kvalm fra ca kl 21 på kvelden til utpå formiddagen dagen etter, at jeg ikke får i meg særlig mat. Så er jeg skikkelig trøtt, så faller om på sofaen etter jobb og sover som en stein. Kjedelig dette med maten, har gått ned 3 kg på de siste ukene, så håper virkelig det gir seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå