Gå til innhold

Dere som har fått positiv test: når begynte symptomene å komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilke rd begynte disse bivirkningene/ symptomene åmelde seg?

Og hvilke symp. har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!!

Skrevet

Testet den 7 desember - positivt - og kjenner fortsatt ikke noe.

Sist gang jeg var gravid hadde jeg veldig ofte en grusom hodepine, rundt uke 16 begynte jeg å få ømme og større bryster.

Symptomer er jo veldig induviduelt :-)

Skrevet

fikk egentlig ikke noen sympt. før jeg kom til uke 10. Når jeg sluttet på medisinene fikk jeg verdens ømmeste pupper. Den eneste forskjellen jeg merket fra de mislykket fryseforsøkene til det jeg lykkes på. Var at jeg ble veldig lett rørt ganske tidlig. Når jeg lykkes ved ivf forsøket i 2008, merket jeg kun en del luftsmerter, på rugedag 4-7, ellers ingenting før kvalmen satte inn i uke 11. Men da satte jeg inn langtids dyrkede egg, dvs 5 dg etter uttak. Lykke til :-)

Skrevet

Høres "bra" - at dere ikke merket noe særlig i begynnelsen - leter etter sympt men lite å spore enda :/ håper de kommer om ikke så lenge ;)

Ha en fin søndag :)

Skrevet

Jeg fikk vite at en kan få graviditetssymptomer av Lutinus'en...det er vel litt tidlig å kjenne virkelige graviditetssymptomer ennå tror jeg.?

Vi hadde jo innsett samme dag. Inntil idag har jeg ikke kjent annet enn at jeg har vært ganske trøtt/søvnig. Idag har jeg merket kvalme komme og gå, nå kjenner jeg meg ganske kontinuerlig småkvalm. Tenker det kommer av Lutinus, men håper jo det er et godt tegn også såklart :-)

Skrevet

Jeg fikk vite at en kan få graviditetssymptomer av Lutinus'en...det er vel litt tidlig å kjenne virkelige graviditetssymptomer ennå tror jeg.?

Vi hadde jo innsett samme dag. Inntil idag har jeg ikke kjent annet enn at jeg har vært ganske trøtt/søvnig. Idag har jeg merket kvalme komme og gå, nå kjenner jeg meg ganske kontinuerlig småkvalm. Tenker det kommer av Lutinus, men håper jo det er et godt tegn også såklart :-)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Men i alle dager....innlegget kom jo mange ganger!

Beklager det...fikk feilmelding hele tiden, siden lastet og lastet så jeg prøvde på ny...sorry...

Skrevet

Ja, en kan få bivirkninger av den ja. Men håper virkelig d r gravid-kvalme du har ;)

Blir spennende dette hene :)

Skrevet

Jeg begynte å få magesmerter under stimulering, og kvalm et par dager før uttak. Da jeg begynte på progesterontilskudde va rdet full guffe med morgenkvalme med en gang :( I tillegg har jeg strevd med bekkenløsning til og fra siden forrige fødsel, og den er nå tilbake for fullt med alle hormonene. -Og enda er det over ei uke til jeg kan teste....

Skrevet

Oppdaga nettopp at du spurte de som har testa positivt - det har jeg jo ikke siden det bare er rd 6 :)

Skrevet

MammaBrum har du lyst til å føre deg opp på lestlisten?

Tråden heter:

"Hvem tester i desember?"

Bare et tips om at vi har ei testliste der, sånn i tilfelle du ikke har sett den ;-)

Skrevet

Hvordan går det med deg, <3håp<3 ? Kjenner du noe til symptomer?

Jeg har kjent litt fra og til av kvalmen. En dag svimlet jeg litt etter kvalmen kom, så ga det seg. Igår kjente jeg ingenting, før jeg idag plutselig ble kjempekvalm. Nå sitter jeg her og er rett før spy-kvalm...ømme bryster kjenner jeg også mer og mer til.

Lurer på om det fortsatt er Lutinus som lurer dette fram, eller om det faktisk er gravidtegn allerede nå.

Det er 6 dager til testing. En uke siden innsett...

Skrevet

usababy: uff da - stakkars deg! Får virkelig håpe d r ett godt tegn or deg ;)

Jeg merker så og si ingenting :/ menmen ... Nytter ikke å spekulere har jeg funnet ut - men denne ventetiden - uff. Som terapauten min sier - tenk på asylsøkerene hvor leng de må vente - så burde ikke klage ;) jepp jepp

God bedring iallefall ;)

Skrevet

<3håp<3 : Takk. :-) Det er jo en "god" kvalme da, i og med at det er for noe bra. Så jeg tenker sånn på det.

Får håpe det tyder bra.

Godt at du ikke har kjent noe til kvalme, men ventetiden...syns dagene blir lengre å vente jo nærmere testdag jeg kommer...men det er jo sant som du sier :)

Skrevet

Hehe ja d r sant - har liksom "brukt opp" ideene mine om å få tiden til å gå - men siden jeg bor her hvor der finnes 100 vis av flotte tursteder er d bare å finne frem turskoene og regntøyet ;)

Tipper 20. er en bra dato ;) har trua ;)

Skrevet

Jeg har ikke kjent verken kvalme eller noe på tre dager...nå begynner jeg å bli utålmodig etter å vite...lurer på å teste to dager før tiden...men tenk om det blir feil resultat...jeg er smånervøs for at mensen kommer nå, jeg...

De sa en kunne få graviditetssymptomer av Lutinusen, men slår den også ut på hcg-nivåene? Dersom den gjør det, hvordan kan det da bli riktig hcg-måling på testdag, når jeg skal ta Lutinus helt fram til jeg tester? Siste Lutinus blir midt på dagen mandag, og tirsdag morgen skal jeg teste...

Hvordan går det med deg, <3håp<3? Kjenner du noe?

Skrevet

Lutinusen slår ikke ut på test, det er ikke hcg i den, men progesteron.

Det som har vært annerledes denne gang er at jeg har vært enormt oppblåst, men dette kan selvsagt skylde at jeg har fått ny medisin denne gangen. Nå når jeg er 5 uker på vei, kjenner jeg ømme bryst, trøtt, og jeg er en liten hormonheks:). Har og vondt i bekkenet.

Lykke til

Skrevet

Solformørkelse: det visste jeg ikke...da er det jo ingen fare for feil-utslag pga Lutinus ihvertfall. :-)

Tenkte å teste imorges...men så rant det sånn av Lutinusen at jeg tenkte jeg heller fikk vente...

Men hvis Lutinus ikke virker inn på hcg så kan jeg jo teste likevel, da. Enten i ettermiddag eller imorgen tidlig :-)

Skrevet

usababy: nei, jeg merker ingenting -kanskje litt oppblåst og begynner å bli litt "sinna" pga av all ventingen. Men tørr liksom ikke teste -så jeg vent nok til tirsdag :)

Masse spent på hvordan resultatet ditt blir ;) håper du gir oss ett pip her inne :) krysser fingrer for dere! :)

Masse god søndag til dåkke alle :)

Skrevet

Ømme bryster(som har blitt verre og verre egentlig) Testet postivit på fredagen :-D Begynner å bli mer trøtt enn vanlig, blir spennende til uka når jeg har 3 nattvakter på rad... :-P

Har vært kvalm i perioder, ikke noe spesielt tidspunkt på dagen, men kommer og går...

og VELDIG humørsyk...!!!! Det begynte allerede forrige uke, men det kan bare være medisinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...