Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

wuups..er det flere som har merket hvor lite man tåler? skulle ta mitt første vinglass i går, og bare et glass med rødvin, ble susete i hodet før jeg kom halveis neddi glasset og føltes faktisk litt ubehagelig..hehe.

Og i dag er jeg.. i bakrus! ja det er sant!

Det frister ikke til gjentakelse for å si det sånn..var veldig godt med vin da, men jentekvelder som jeg har sett for meg framover frister ikke veldig, enda iallefall.. når jeg la meg tenkte jeg også på at jeg ikke ville være påvirket i det hele tatt når jeg skal ta meg av jenta mi..hadde ikke trodd at bare ET glass vin kunne påvirke meg så mye som det gjorde, nesten litt skremmende :P

Og dette er ei jente som har vært gla i å ta en fest for å si det slik ;) Blir dette bedre?? Tenkte jo kanskje å kose meg litt i jula med et glass til maten julaften f.eks men nå vet jeg ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho,ho du er ihvertfall billig i drift da:-)

Jeg går å drømmer om en iskald baileys, men orker ikke før mini tar flaska.

Ser ut som jeg fortsatt bare kan drømme.......

Kan jo hende det at det har med dagsformen å gjøre også?

Lysten på mere vin kommer nok tilbake:-)))

Skrevet

Hehe ja det kan du si :P Har blitt ganske tynn også da og får i meg lite mat om dagen så kan ha noe med det og gjøre også, uff ekkel følelse da, må visst være ekstra forsiktig første gangen jeg skal "ta meg en kveld" ;)

Men å kjenne på kvalme/bakrus gav meg skikkelig flashback til hvor dårlig jeg var i begynnelsen av svangerskapet, usj ;)

Skrevet

Hehe, jeg drakk vin for 3 uker siden - første gang på 1,5 år...og det blir leeeeenge til neste gang, jeg orker rett og slett ikke dagen etter!;) Nå drakk jeg litt forskjellig da, siden jeg dro ut - men jeg ble ikke mer enn brisen pga småen. Ikke hjalp det, hehe... Jeg har jobbet i utelivsbransjen lenge og burde egentlig vært vandt med det, men det tror jeg aldri går! Eneste medisinen er å ta seg et glass vin, men det går jo ikke nå, hehe..

Til og med sambo orker ikke mer, han gikk på 1/7 julebord! Tar på å få barn;) føler dessuten at jeg er mettet på alkohol i og med at jeg har jobbet mye ute, så behovet for å drikke vin og gå ut, er laaangt nede på listen! All respekt til de av dere som takler rusen og formen dagen etter, med barn i bildet!

Skrevet

Ja jeg og samboer snakket om at hvis vi etterhvert skal på fest sammen så må vi ha barnevakt til dagen etter også, blir jo helt ødelagt, hehe, men merker at behovet for å drikke ikke er så stort, mer det å komme seg litt ut å være sosial, så trenger jo ikke drikke så mye heller. Skjønner du er litt "mettet" hvis du har jobbet med det ja, men håper jo at jeg etterhvert kan ta et glass vin til maten f.eks uten å bli dårlig!! Er jo så godt med litt rødvin :)

Skrevet

Ja, det er jo akkurat det med feks mat. Jeg hadde sett frem til at meg og sambo kunne tatt et glass en kveld, men det er uaktuelt så lenge jenten min fortsatt våkner én gang iløpet av natten. Så lenge hun er våken eller våkner, drikker ikke jeg.

Og siden vi får bakrus kommer det ikke på tale for min del, hehe..kanskje vi rett og slett bare må øve oss på å tåle mer gradvis!:P

Skrevet

Skjønner godt hva du mener zazzy :) Første gang jeg tok ett par glass vin var pyton, kjente hvor påvirket jeg ble og var så utrolig dårlig når jeg våknet på natta! Fysj! Men har hatt noen kvelder etter det hvor jeg har hatt noen glass og har ikke merket det på samme måten i det hele tatt! Var sist ute i går å spiste med ei venninne og drakk 3 glass rødvin, utrolig koselig og godt å koble av fra en hektisk hverdag! :)

Man trenger så absolutt litt sosialt påfyll!

Skrevet

Jenta mi får fortsatt mat et par ganger på natta, men syntes det var trygt å ta et glass vin når det var 5 timer til neste amming.

Jeg var faktisk dårlig i hele går, på kvelden tenkte jeg at jeg antagelig brygget på noe, at det kunne jo ikke være vinen! men i dag er jeg fin igjen så tydeligvis kunne man bli i bakrus av så lite, sykt! og overhodet ikke verdt det.

Tosta godt å høre at det kanskje blir bedre neste gang! Fullammer du? kanskje jeg bare må ta det gradvis ja, men trodde jo at ET glass var gradvis jeg, hehe! Er mye prosent i rødvin da.

Skrevet

Huff og huff... Jeg har ikke rørt alkohol det siste halvannet året, og jeg begynner å merke alvorlige rødvinsabstinenser. Skal på julebord neste helg med gode kollegaer, men etter å ha lest dette tror jeg nok jeg tar bilen :P

Pappa'n tok snuppa natt til lørdag, og flaskemating med MM og MME gikk helt supert. Hun sov faktisk 4,5 timer etter 60ml MME! Men dessverre tror jeg ikke jeg tørr drikke. Pappa'n er nok utslitt etter kvelden og natta, så jeg må nok ta henne om morgenen likevel :P

Skrevet

huff hehe jeg vil ikke skremme deg fra å kose deg. går sikkert greit med et par glass? prøv en kveld før du drar på julebordet så vet du om det går bra :) sikkert bare jeg som er så skjør :P

jeg greide å ta meg av jenta igår likevel så sååå ille var det ikke, men uggen og hodepine :/ glad det er over i dag :)

Skrevet

Jeg delammet når jeg tok mitt første glass. Men sier seg jo selv når man ikke har hatt alkohol i kroppen på ca 1.5 år så blir det jo ren gift! Nå ammer jeg ikke i det hele tatt og må jo innrømme at det er deilig å kunne ta seg ett glass rødvin når snuppa har lagt seg på kvelden:)

Skrevet

og jeg som skal ut på vift om et par uker... hehe. gleder meg jeg.. er så lenge siden sist ! Note to self; drikk vann også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...