Lea'85 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Har vært skikkelig dårlig i noen uker nå, og hatt litt kramper og murringer av og til. Men nå har dette gitt seg. Er ca 7 uker på vei, ble gravid etter SA i okotber, uten mens imellom. Har "bare" litt brekningshoste nå og brakk meg igår mårres før jobb... Puppene er også litt ømme, men symptomene er ikke så ille nå som dem har vært.. Er redd for at det har sluttet å vokse el no Har heldigvis UL den 15... Men dagene nå går så saaaaakte Redd for å miste igjen...
Gjest LonleyGirl Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Det er helt normalt at symptomene kommer og går
MammaElisabeth Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Jeg mistet også mine symptomer når jeg var ca 7 uker på vei, jeg klarte ikke vente og bestilte privat UL som jeg hadde 8+1. Der fikk vi se og høre et dunkende hjerte <3 Jeg har også lite symptomer nå, men vet jo at alt er bra Jeg tror kanskje at vi bare blir vant til det og ikke merker det like godt lenger. Alle symptomer kommer og går hele tiden, og det er visst helt vanlig!
Gutt 08+juli bonus Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Det er helt normalt at de kommer og går! Bare så synd vi går rundt å bekymrer oss mye unødig.. Husk at de fleste opplever en sa i løpet av et liv selv om det er trist men de aller fleste svangerskap går som normalt.. Mine symptomer forsvant i uke 7 og kom smått tilbake i uke 8. Kvalmen var verst fra uke 5-6 og brystene lever sitt eget liv..noen dager ømme noen dager nesten tomme for luft:) Det er like vanlig med lite symptomer som med masse.. Håper du klarer å riste av deg bekymringene og heller nyte det.. Tankens kraft vet du:)) Lykke til:)
Happy87 Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg også fikk denne bekymringen for noen dager siden.. Har vært kvalm og uggen når jeg var 5 og 6 uker.. Plutselig var jeg 7 uker på vei og kvalmen forsvant nesten helt.. Jeg hadde oppfølging fra fertilitetsklinikken med ul da jeg var 7+3 og var sikker på at de ikke skulle finne liv. Jaggu så vi en perfekt liten reke med et bankende hjerte:) Nå er jeg 7+6 og kjenner lite til kvalmen, bare av og til.. Jeg har fortsatt ekstremt ømme og harde pupper så tenker heller på hvor heldig jeg er som kan få lov til å gå noen dager uten kvalme. Plutselig kan det jo hende at jeg blir skikkelig dårlig igjen.. Jeg vet jo at lille reka mi har det bra og har et hjerte som banker. Så jeg har bestemt meg for å ikke tillate meg og tenke negative, bekymringsfulle tanker og bare kose meg med graviditeten.. Hvis man ser liv etter at man er 7uker på vei så er det veldig liten sjanse for at noe går galt. Er bare at her inne så får man høre om ganske mange ma og sa slik at det føles som om det er veldig vanlig.. Kos deg med graviditeten du og tenk positive tanker!
Lea'85 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk for gode ord og råd alle sammen Utrolig hvor mye hode og tanker kan påvirke deg til det mest utrolige... Er flink til å overtenke og det er så dumt i denne tia når det er så mye annet som skjer, som er positivt Er nok her inne for mye å leser om ting som ikke går som det skal.... Blir jo paranoid av slikt :/ Men heldigvis er man ikke alene :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå