Gå til innhold

Skuffet!!!! Ett av seks befruktet. :(

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at vi trenger kunn ett egg om det er gullegget, men er nå selvfølgelig redd dette ikke er det. :(

Var sååååå glad i går etter et behagelig uttak, som resulterte i 6 egg. Jeg har ved mine to siste uttak fått 4 og 2 på frys. Var derfor ikke forberdt på at kun ett ble befruktet denne gang. Var forberedt på at vi kanskje ikke fikk frys, men nå er det jo fare for at det ikke blir innsett engang. Dette ene lille egget kan jo slutte å utvikle seg til mandag.

Vet jeg er negativ nå, men akkurat nå føles det som om det aldri skal bli vår tur. Jeg har verdens beste mann som jeg ønsker skal få sitt etterlengtede avkom. Vi begge har taklet dette siste året meget bra. Etter hver nedtur har vi snudd oss og sett fremover med en gang. Ikke fellt en tåre noen av oss. Nå ligger jeg i sengen og gråter over at kun ett er befruktet. Klarer ikke lenger å se det positive at vi fremdeles har det ene lille som håp. Føler at løpet er kjørt før det er kommet i gang.

Jeg har denne gang hatt kort regime kontra langt på mine tre andre. Kanskje det er grunnen? Jeg må jo innrømme at kort regime var mye mer behagelig enn langt, men uttellingen for meg har jo vært bedre på langt.

Nei nå må jeg slutte å grave meg ned og begynne å TRO på at dette ene lille egget som ligger på klinikken og venter på meg, bare ligger å venter på å få komme inn i livmoren min hvor det kan ligge og kose seg og vokse i 8,5 mnd'er.

Beklager, dette ble et sutre-innlegg, men jeg trengte å få ut litt. Utrolig godt å ha dere tøffe jenter her inne. ;)

Nå tørker jeg tårene og ser frem mot mandag i første omgang.

Ha en fin lørdag alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143864611-skuffet-ett-av-seks-befruktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, Snoopy71! Jeg skal krysse fingrene og sende gode tanker til egget ditt! Håper det viser seg å være et bra egg, og at det blir innsett på mandag.

Jeg har grått i bøtter og spann de siste 2 åra jeg, så jeg synes ikke det er rart om du trenger en deppedag med snørr og tårer.

Håper du får en ikke så aller verst lørdag likevel! Klem

Takk for det Rugekassa. :) Nå har jeg tørket snørr og tårer og skal prøve å få noe ut av dagen. ;) Ligner ikke meg å ta sorgene på forskudd, men det var godt å få det ut.

Nå nærmer det seg testdag for deg. Jeg håper inderlig at du får positiv test denne gangen. Krysser det jeg har for deg!!! Har du sniktestet?

Hvis det blir innsett for oss på mandag så blir testdag på julaften. :) Var jo helt i hundre i går da de sa det på klinikken, men kom som sagt ned på jorden igjen i dag. Men blir det innsett, så skal jeg jammen meg klare å holde meg med å teste til julaften. ;)

Ha en fin lørdag videre!

Førjulsklem! :)

Som du selv sier: Du trenger bare ett! Ikke heng deg opp i antall. Selv fikk vi ut 15 første ivf, kun 2 ble befruktet.... Ingen av disse resulterte i barn.

Andre gangen fikk vi ut 12 egg, kun 2 ble befruktet denne gang også. Satt inn disse to, og 30 uker sitter jeg her med to gutter i magen:-)

Ha håp!!!!

Gratulerer så mye Lykkeli_med_2_i_magen. Godt å høre solskinnshistorier.

Ja Rugekassa, det er fremdeles tidlig. MYE kan skje frem til onsdag. Uansett, lykke til.

Jeg er mer positiv nå. Ble visst bare veldig overrasket og skuffet.

Annonse

Heij Snoopy71!

Jeg skjønner så godt hvordan du har det, jeg har bare vært gjennom en runde enda, langt regime, og ett av ni egg ble befruktet og jeg hulkegråt i to timer. Heldigvis overlevde det til innsett, selv om det ikke ble noe baby av i denne runden. Har jo hørt at noen har fått best resultater på langt regime og andre best resultater på kort, kanskje det er langt regime som er best for dere da...? Jeg skal prøve kort regime med mikroinjeksjoner neste gang, håper det gjør susen! Dere har vel ikke trengt mikroinjeksjoner før, kanskje det kan være noe??

Synes dere har vært veldig tøffe om dere ikke har grått før nå, jeg har hatt tre og med mer tårer enn til sammen i livet fram til da. Mannen min har hele tiden vært sterk og satt meg sammen gang på gang. Nå merker jeg at han begynner å miste motet og håpet litt, jeg merker at det gir meg ekstra styrke, for nå skal jeg være sterk for han når han trenger det! Sukk, disse gode mennene våre... :)

Uansett, ett egg er jo alt som skal til som resten også sier, så vi krysser fingrene for deg til mandag!! :)

Takk for det Ele. Får satse på at det er gullegget. :)

Vi hadde ICSI på forsøk nr 2, men har ikke behøvd det de andre gangene. Skjønner ikke hva som har skjedd denne gangen. Kanskje ICSI hadde vært tingen denne gangen, men det er for sent nå. Skal snakke med legen på mandag, så da får vi gjerne mer svar. Nå krysser vi bare alt vi har og håper på at vårt lille befruktede egg deler seg fint til mandag. ;)

Takk for svar alle sammen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...