Gå til innhold

Flere morgenfugler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter tredjemann, og vet sånn sett at alt er som det skal være, men blir allikevel frustrert over å våkne alt for tidlig hver morgen. De siste tre morgenene har jeg begynt dagen mellom 5 og halv-6. Jeg er i utgangspunktet ikke i toppform ( fortsatt mye kvalm og energiløs), og da blir dagene så utrolig lange når de begynner så tidlig! Jeg regner med at kroppen innstiller seg på nattevåk og tidlige morgener når babyen kommer, men jeg skulle saktens klart å innstille det på to uker, trenger ikke 10!!! Er det flere av dere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Joda, vi er dessverre flere. Kan ikke huske sist jeg sov lengre enn til kl 05. Ganske frustrerende når man ikke fårsove på kvelden heller, og en 2-åring som våkner hver natt.

Men av erfaring så vet jeg at det ikke blir noe bedre når babyen kommer, hehe:-) Så vi får bare holde ut!

Skrevet

Tidlig oppe her også. Sover til 3-4 så vrir jeg på meg i noen timer. De dagene 2-åringen skal i barnehage legger jeg meg igjen når alle har dratt ut av huset. Sover da veldig godt et par timer. Men når minien skal være hjemme er det opp å hoppe. Litt hardt for ei spreng-gravid mor :P

Men det er veldig deilig å stå opp sammen med mann og barn, fyr i peisen og frokost på bordet. :D

Termin om to dager, så bare å nyte mens man kan!

Skrevet

Har det definitivt sånn. Får ikke sove før 23,23.30 om kvelden. Våkner presis mellom kl 05.00 og 05.30 hver eneste morgen. Når jeg våkner er det ikke snakk om å få sove igjen, så jeg står bare opp og ser litt tv, leser bok, sitter på internett osv. En time eller to senere går jeg i senga og sover bittelitt til. Skal jeg på jobb blir det ikke lange sovingen. Jeg har ingenting å skylde på annet enn at det må være kroppen som har bestemt seg for at jeg må opp i de tider. Torsdag til uken begynner permisjonen min og ser stort frem til dette. Kanskje det blir litt lettere å ta igjen noe av den søvnen jeg mister hver natt:)

Skrevet

Jeg vil ikke akkurat si at det er godt å høre at andre også har det sånn, men man føler seg jo litt alene når man sitter alene i sofaen klokken fem om morgenen, og da er det godt å vite at det er noen andre der ute :-) Jeg krysser fingrene for lange sovemorgener for dere og meg de neste dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...