Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jøye meg altså, halsbrannen kom kastet på meg i dag. Jeg sleit veldig med det sist gang også....men håpet jo at jeg kanskje skulle slippe denne gangen. (ønsketenkning) Den gang ei. Jeg har prøvd alt i kveld. Love hearts, vaniljesaus, melk, sjokomelk...you name it. Har ikke kjøpt in Gaviscon enda, og det frister ikke. For det smaker ikke kjempegodt! Noen med gode råd??
VenterPåNr.2 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Hei Dette høres kanskje ikke så fristende ut, men det skal visstnok funke.. Ett glass vann med en spiseskje med potet mel i.. Det er jo noen som sier at surt skal surt fordrive, så sitronvann kanskje? (har ikke prøvd dette selv, men ei jeg jobber sammen med hadde problemer med halsbrann hver dag, helt til hun begynte å drikke potetmel-vann) Worth a shot?
gmfosse Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Jeg var også veldig plaget av det forrige gang, og håper fortsatt på å få slippe denne gangen... (Men tipper det kommer etterhvert) Jeg spiste novaluzid-tabletter forrige gang, og det hjalp veldig. Man får kjøpt det på apoteket og det er ok å bruke under graviditeten. De smakte helt greit, men det kjennes ut som om at man tygger kritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå