Gå til innhold

Var på tidlig UL i dag og var visst bare 4 uker + 4 dager, hvorfor har jeg HcG på over 20 000???

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi

Clear blue med ukeindikator viser at jeg har hcg som tilsvarer uke 5 eller mer ( tok de for et par dager siden)

Var på legekontoret etter UL i dag for å måle HcG, men får ikke svar før onsdag neste uke!

Gynekologen min sa bare at hun ville veldig gjerne ha oss inn i uke 8 for dette var spennende?!

Så bare en svart flekk på ul i dag, dog en søt liten svart flekk ;)

Mitt 3. barn men føler meg som førstegangs igjen for er så mye jeg ikke forstår helt denne gangen :/

Fortsetter under...

Synes at det hørtes meget merkelig ut at gyn kunne si at du var 4+4 dager? Trodde ikke de kunne måle svangerskapslengde basert på CRL før i uke 6.... Hvor langt er du ifht egne beregninger?

Kan høres ut som en lignende graviditet som min. Gikk til lege. Og tok hcg test. Jeg mente jeg var 6-7 uker, men testen viste at jeg var nærmere 12-14 uker.

Da fikk jeg tidlig ul, og den viste to små babyer med to bankende hjerter.

Men det er jo veldig tidlig for deg, så du får bare vente å se. Lykke til

Gjest lillemamsi

Ble regnet ut fra mens, og gyn mente størrelsen passet med det hun fant. Kan godt hende jeg blir redigert frem eller tilbake noen dager ved neste UL :)

TO bankende hjerter, så fantastisk!! ;) Gyn fant bare 1 svart flekk hos meg, men de kan jo være to i den samme sekken? Har NULL peiling på flerlinger :) Tanken har i grunn aldri slått meg!

Wææ så spennende!

Kan det være andre grunner til så høy hcg ?

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...