sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 Endelig! hehe denne dagen har jeg ventet leeeenge på! dagen startet med kontroll hos legen der vi fikk høre den lille:) like herlig hver gang! så nå skal jeg bare nyte graviditeten å det den bringer med seg, å gleder meg til alt det kjekke som kommer Ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø med to små Skrevet 10. desember 2011 #2 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei!! Så moro å se deg her inne nå! <3 Har ventet på deg!! Hvordan er formen om dagen da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/#findComment-143865251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei mammamø! der var du også, så gøy! er du over i 3 trimester nå du? jo her går det stort sett fint. har begynt å svime endel, det gjor jeg sist svangerskap også. kan svimer av når som helst, hvor som helst. ganske slitsomt! men dagene går, å magen vokser så absolutt vert det ellers har jeg også begynt å få vondt i bekkenet, så har fått meg en henvisning til fysio å se om det kan hjelpe. jeg er frisør å står hele dagen så blir ganske vondt i lengden! ellers med deg? formen fin? vet du hva som sjuler seg i magen? klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/#findComment-143865414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø med to små Skrevet 10. desember 2011 #4 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei igjen, Nei jeg er ikke over i 3.trimester enda, heldigvis!! Koser meg altfor mye med denne graviditeten, vil bare fryse tiden litt!;-) Jeg er 24+1 idag:) Magen har abolutt vokst ja! hehe... jeg er kulerund! Jeg jobber på Jernia, så kjenner bekkenet krangle jeg å! Går til fysioterapeut for å takle det, og det virker som om det hjelper litt. Men det er rimelig heftig når det først er skikkelig vondt. Men jeg liker meg så godt i jobben at jeg håper jeg kan jobbe så lenge som mulig:-) Nei, vet ikke enda hva som skjuler seg i magen ;-) Var på ordinær ul 28.oktober, men da ville ikke lille vise seg fram. Lå med beina i kors foran;-) Men nå får jeg god oppfølging da, pga det som skjedde sist med M, så jeg skal på vekstkontroll for å se at alt vokser som det skal(både baby og morkake) til tirsdag, så da håper jeg vil får se kjønn da ;-) Du da, har du noen magefølelse på hva det kan skjule seg i magehuset?;-) Når er terminen din? Har fått termin 2.april jeg, tre dager før bursdagen til M... hehe;-) Men blir satt i gang tidligere, skal høre om jeg kan få en ca dato når jeg skal på sykehuset til tirsdag:) Nå er det snart jul også! <3 Gleder meg til jula jeg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/#findComment-143865654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 11. desember 2011 Her har jeg en liten følelse på at det er en gutt denne gangen, mye som er så anderledes i forhold til sist. Tenkte om jeg skulle bestille meg en ultralyd før jul å få vite kjønnet eller om vi bare skal vente, får se... kjenner jeg tar det mye mer med ro når det gjelder sånne ting denne gangen. nå nyter jeg bare graviditeten:) sist gang på denne tiden hadde jeg hatt 3 ul! men denne gang har jeg kun hatt i uke 7 får å se hjerteaktivitet. fikk høre hjertelyden på fredag på kontroll, så det var godt å høre. ellers så har jeg begynt å kjenne små bevegelser i magen. så herlig å kjenne dette igjen, det var det jeg savnet mest etter graviditeten sist. idag er jeg 12+2 å har fått termin 26 juni i følge legen, men ifølge jm å alle terminkalkulatorene så sier den 24, men det spiller ikke så mye rolle, får er jo ul termin som teller. blir spennende å se hva den viser! sist ble jeg satt frem 1 uke. tror nok jeg og blir satt igang denne gangen, som sist. da ble jeg satt igang 16 dager før termin, pga svangerskapdiabetes å stort barn. ble kvitt diabetesen med en gang tulla var ute, å har ikke sett noe til den enda, håper å slippe det denne gangen, men forbreder meg på at den kommer så jeg ikke blir så lei om den kommer. godt å få bekreftet at vi slipper å gå på overtid vertfall, det kommer ikke jeg til å godta. spennende med ny ultralyd da, håper dere kan se kjønn om dere vil det. syns det er ganske praktisk da du kan gjøre litt innkjøp å ble litt kjent med den lille i magen, gjerne tenke på navn ol. godt å høre at du får god oppfølging denne gangen, det hjelper på at du kan nyte svangerskapet å senke skuldrene litt. god natt, her ble det en sen kveld da tulla sover hos besteforeldrene å vi har hatt kjærestekveld med god mat å film. kjenner det er godt for kropp å sjel med litt kvalitetsid alene med mannen. så imorgen skal vi såve leeeenge! god natt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/#findComment-143866640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå