Gå til innhold

Hei på deg, her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Endelig! hehe denne dagen har jeg ventet leeeenge på! dagen startet med kontroll hos legen der vi fikk høre den lille:) like herlig hver gang! så nå skal jeg bare nyte graviditeten å det den bringer med seg, å gleder meg til alt det kjekke som kommer :)

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143863424-hei-p%C3%A5-deg-her-kommer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mammamø! der var du også, så gøy! er du over i 3 trimester nå du?

jo her går det stort sett fint. har begynt å svime endel, det gjor jeg sist svangerskap også. kan svimer av når som helst, hvor som helst. ganske slitsomt! men dagene går, å magen vokser så absolutt vert det :)

ellers har jeg også begynt å få vondt i bekkenet, så har fått meg en henvisning til fysio å se om det kan hjelpe. jeg er frisør å står hele dagen så blir ganske vondt i lengden!

ellers med deg? formen fin? vet du hva som sjuler seg i magen?

klem fra meg!

Hei igjen,

Nei jeg er ikke over i 3.trimester enda, heldigvis!! Koser meg altfor mye med denne graviditeten, vil bare fryse tiden litt!;-) Jeg er 24+1 idag:) Magen har abolutt vokst ja! :P hehe... jeg er kulerund!:P

Jeg jobber på Jernia, så kjenner bekkenet krangle jeg å! Går til fysioterapeut for å takle det, og det virker som om det hjelper litt. Men det er rimelig heftig når det først er skikkelig vondt. Men jeg liker meg så godt i jobben at jeg håper jeg kan jobbe så lenge som mulig:-)

Nei, vet ikke enda hva som skjuler seg i magen ;-) Var på ordinær ul 28.oktober, men da ville ikke lille vise seg fram. Lå med beina i kors foran;-)

Men nå får jeg god oppfølging da, pga det som skjedde sist med M, så jeg skal på vekstkontroll for å se at alt vokser som det skal(både baby og morkake) til tirsdag, så da håper jeg vil får se kjønn da ;-)

Du da, har du noen magefølelse på hva det kan skjule seg i magehuset?;-)

Når er terminen din?

Har fått termin 2.april jeg, tre dager før bursdagen til M... hehe;-)

Men blir satt i gang tidligere, skal høre om jeg kan få en ca dato når jeg skal på sykehuset til tirsdag:)

Nå er det snart jul også! <3 Gleder meg til jula jeg:-)

Her har jeg en liten følelse på at det er en gutt denne gangen, mye som er så anderledes i forhold til sist. Tenkte om jeg skulle bestille meg en ultralyd før jul å få vite kjønnet eller om vi bare skal vente, får se... kjenner jeg tar det mye mer med ro når det gjelder sånne ting denne gangen. nå nyter jeg bare graviditeten:)

sist gang på denne tiden hadde jeg hatt 3 ul! men denne gang har jeg kun hatt i uke 7 får å se hjerteaktivitet. fikk høre hjertelyden på fredag på kontroll, så det var godt å høre. ellers så har jeg begynt å kjenne små bevegelser i magen. så herlig å kjenne dette igjen, det var det jeg savnet mest etter graviditeten sist.

idag er jeg 12+2 å har fått termin 26 juni i følge legen, men ifølge jm å alle terminkalkulatorene så sier den 24, men det spiller ikke så mye rolle, får er jo ul termin som teller. blir spennende å se hva den viser! sist ble jeg satt frem 1 uke.

tror nok jeg og blir satt igang denne gangen, som sist. da ble jeg satt igang 16 dager før termin, pga svangerskapdiabetes å stort barn. ble kvitt diabetesen med en gang tulla var ute, å har ikke sett noe til den enda, håper å slippe det denne gangen, men forbreder meg på at den kommer så jeg ikke blir så lei om den kommer.

godt å få bekreftet at vi slipper å gå på overtid vertfall, det kommer ikke jeg til å godta.

spennende med ny ultralyd da, håper dere kan se kjønn om dere vil det. syns det er ganske praktisk da du kan gjøre litt innkjøp å ble litt kjent med den lille i magen, gjerne tenke på navn ol. godt å høre at du får god oppfølging denne gangen, det hjelper på at du kan nyte svangerskapet å senke skuldrene litt.

god natt, her ble det en sen kveld da tulla sover hos besteforeldrene å vi har hatt kjærestekveld med god mat å film. kjenner det er godt for kropp å sjel med litt kvalitetsid alene med mannen. så imorgen skal vi såve leeeenge!

god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...